استاندار آذربایجان‌غربی؛

پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

1399/06/31 - 16:22 - کد خبر: 27442 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و پیروزی بر دشمنان است که باید همه ما در این مسیر با تمام توان گام برداریم.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در آیین تکریم پیشکسوتان ایثار و شهادت آذربایجان‌غربی به بیان پیشینه‌ای از دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: کمک‌های استکبار جهانی و کشورهای عربی به صدام در ایام دفاع مقدس، برکسی پوشیده نیست و حرکت مردم به‌عنوان پشتیبانان انقلاب اسلامی با لبیک به امام خمینی (ره) را باید عامل پیروزی مردم در صحنه های دفاع دانست.
وی با بی‌نظیر توصیف کردن استقامت رزمندگان، آذربایجان غربی را از استان‌های درگیر در دفاع مقدس توصیف کرد و ادامه داد: ایمان، خلوص نیت، استقامت، شجاعت و داشتن روحیه شهادت در رزمندگان اسلام موجب شد تا در دفاع مقدس حق بر باطل غلبه کند.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: عملیات‌های بزرگ، بمباران‌های شیمیایی و موشک‌باران‌ها و نقش‌آفرینی مردم در دفاع مقدس نشان داده‌ که آذربایجان‌غربی به‌خوبی وظیفه خود را دفاع مقدس انجام داده‌است.
شهریاری ادامه داد: ایران اسلامی با اتکا به توانمندی های داخلی و ایمان رزمندگان خود در برابر خیل عظیم دشمنان از جمله صدام و استکبار ایستادگی کرد و پیروز شد.
وی شرایط امروز کشور را به خاطر تحریم های ظالمانه از سوی کشورهای استکباری نظیر دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ایران اسلامی امروز نیز در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستاده و در این برهه حساس نیز با تکیه برنیروی مردم پیروز خواهد شد.
رییس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش اعضای ستاد، گفت: با تداوم وحدت و همدلی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهاد و خودباوری دسیسه های دشمنان خنثی می‌شود.
در ادامه این آیین از ۴۰ تن از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به نمایندگی از پیشکسوتان استان تجلیل شد.
انتهای پیام/بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به صورت زنده در این آیین برای حاضران در مراسم پخش شد.
پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار