پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی؛

تأسی به فرهنگ دفاع مقدس، بیش از هر زمان دیگری ضروری است

1399/06/31 - 14:43 - کد خبر: 27439 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، تأسی به فرهنگ دفاع مقدس را در زمان کنونی بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست.

به گزارش نصر، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
دفاع مقدس، مصداق بارز فرهنگ ایثار و تجلی دلدادگی خالصانه پاک‌ترین بندگان خدا به درگاه معبود خویش بود که در تاریخ پرفرازوفرود ایران اسلامی، از بزرگترین و برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ما به شمار می‌رود.
امروز 40 سال از آغاز جنگی نابرابر می‌گذرد که در یک سوی آن، قدرت‌های استکباری با تمام توان نظامی و رسانه‌ای خود ایستاده بودند و در سوی دیگر، ملتی مجاهد و مظلوم که ایثارگرانه پای حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاد و نهال نوپای انقلاب اسلامی را بارور ساخت.
بی‌تردید حادثه تاریخ‌ساز جنگ هشت ساله  تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی همچون نگینی تابناک خواهد درخشید و چراغ راه ملت ایران در عبور از گردنه‌های سخت و پرخطر خواهد بود.
جوانان مومن، پاک‌نهاد و خلاق ما با اعتماد به نفس بالای خود در مهندسی جنگ و ساخت تجهیزات نظامی، میراثی را به یادگار گذاشتند که امروزه عرصه‌های مختلف علم و فناوری را به تسخیر دانشمندان جوان ما درآورده است.
اکنون که جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، همه ظرفیت خود را برای به بن‌بست کشاندن انقلاب اسلامی به کار گرفته و جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده است، تأسی به فرهنگ دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و همچنین ادای احترام به جایگاه رفیع جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم ایثارگران، سرافرازی همیشگی ملت بزرگ ایران و بویژه مردم بصیر و زمان‌شناس آذربایجان شرقی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.
انتهای پیام/
 تأسی به فرهنگ دفاع مقدس، بیش از هر زمان دیگری ضروری است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار