رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی؛

دفاع مقدس، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد

1399/06/31 - 13:55 - کد خبر: 27432 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، بیان کرد: بی‌شک دفاع مقدس و جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ،منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد.

به گزارش نصر، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان ‌شرقی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که متن پیام  به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم
۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.
بی تردید هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» که به فرموده مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.
دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.
بی‌شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ،منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های انقلاب و کشور تبدیل شود.
اینجانب ضمن پاسداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، رزمندگان و یادگاران آن جهاد بزرگ الهی به ویژه شهدا و ایثارگران سرافراز استان آذربایجان شرقی، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا»
انتهای پیام/
دفاع مقدس، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار