در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور محقق شد؛

افزایش 39 درصدی مدال‌های ورزشکاران استان زنجان

1398/06/27 - 10:34 - کد خبر: 2743 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، از افزایش 39 درصدی مدال‌های ورزشکاران استان در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی خلیلی با بیان اینکه تعداد مدال‌های استان از 43 مدال در سال گذشته به 60 مدال در سال‌جاری ارتقا یافته است، از افزایش 39 درصدی این مدال‌ها در المپیاد امسال خبر داد و افزود: همچنین میزبانی مطلوب هفت رشته ورزشی را در زنجان برگزار کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان زنجان در سال‌جاری با کسب 60 مدال المپیاد استعدادهای برتر ورزشی موفق شد تعداد مدال‌های خود را 17 مدال از سال 97 افزایش دهد، تصریح کرد: ظرفیت و توان بالای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان ورزشی استان بارها در عرصه‌های مختلف به نمایش در آمده است و ما در گذشته نیز افتخارآفرینی‌های بسیار داشته‌ایم و امتیاز ویژه این رقابت‌ها، شناسایی استعدادها از سراسر استان در رشته‌های مختلف بود که آینده ورزشی کشور را رقم خواهد زد.

این مسئول با اشاره به میزبانی هفت رشته ورزشی واترپلو، ژیمناستیک، بدمینتون، ووشو وسنگ‌نوردی در بخش پسران و سنگنوردی و کاراته در بخش دختران، اظهار کرد: میزبانی‌ها در سطح بسیار مطلوب و با آمار رضایت‌مندی بالا برگزار شد و حضور تعداد زیاد ورزشکاران بسترساز رشد و توسعه استان در عرصه ورزش و دیگر زمینه‌ها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: در رشته‌هایی که میزبان آن را بر عهده داشتیم نیز مدال‌آور بودیم و در ووشو قهرمان شدیم و تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوهای تیم‌ملی دعوت شدند.
انتهای پیام/

افزایش 39 درصدی مدال‌های ورزشکاران استان زنجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار