خبر/

آذربایجان‌غربی، دومین استان کشور در رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد ادارات

1399/06/30 - 17:00 - کد خبر: 27370 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس پایش ملی محیط کسب و کار توسط اتاق بازرگانی ایران، آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی رتبه دوم بیشترین میزان رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی را طی یک سال گذشته کسب کرد.

به گزارش نصر، نادر صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تداوم این روند مناسب در رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد ادارات، نشان دهنده عملکرد مناسب استان در این بخش و جلوگیری از بروز نقصان در کمک به بخش اقتصاد است.
وی اضافه کرد: سهولت در فرایند های اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه نحوه ارائه خدمات از جمله شاخص های ارزیابی به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: استان علاوه بر اینکه در ۲ سال گذشته رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است، در رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه های اجرایی نیز بسیار خوب عمل کرده است.
صادقی ادامه داد: نتایج پایش اتاق بازرگانی به عنوان یک واحد مستقل غیردولتی بیانگر جایگاه شاخص استان در بهبود فضای کسب و کار به عنوان یکی از مولفه های مهم سرمایه گذاری و رونق تولید است.
بنا به این گزارش، آذربایجان غربی طی فصول بهار، تابستان و پاییز سال گذشته رتبه نخست و در زمستان نیز رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار را در کشور در اختیار داشت و رتبه نخست طول سال گذشته را کسب کرد.
در بهار امسال نیز رتبه نخست استان در این بخش تکرار شد.
انتهای پیام/
آذربایجان‌غربی، دومین استان کشور در رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد ادارات خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار