رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس خبر داد:

توجه به ظرفیت کم نظیر "معدن" در آذربایجان شرقی /افزودن سه زون تخصصی جدید به رینوتکس ۲۰۱۹

1398/06/26 - 16:46 - کد خبر: 2735 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس گفت: با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان در حوزه معدن، یک زون تخصصی با عنوان نوآوری و فناوری های معدن و فرآوری مواد معدنی به این بخش اختصاص یافته است و در رینوتکس ۲۰۱۹ شاهد سه زون تخصصی جدید خواهیم بود.

به گزارش سرویس فناوری نصر، علی جهانگیری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره رینوتکس از 13 تا 17 آبان سال جاری، گفت: این نمایشگاه در 18 زون تخصصی و چهار بخش اصلی شامل ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولیت هر یک از 18 زون تخصصی این نمایشگاه برعهده مدیران کل دستگاه‌ها یا روسای دانشگاه‌های استان است و یک سالن ویژه نیز برای معرفی نیازهای فناورانه بخش صنعت و تولید در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه امسال با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان در حوزه معدن، یک زون تخصصی نیز به این بخش اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در کنار زون های تخصصی که هر سال در نمایشگاه رینوتکس وجود دارد، امسال سه زون تخصصی دیگر از جمله زون نوآوری و فناوری های معدن و فرآوری مواد معدنی، زون فناوری های نوین در مدیریت شهری، نوآوری و فناوری های فضایی نیز اضافه شدند.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی در حاشیه رینوتکس هفتم خبر داد و ادامه داد: در نمایشگاه ششم بیش از 26 برنامه جنبی برگزار شد که تاثیر بسزایی در تحقق اهداف نمایشگاه داشت.

وی در مورد آغاز ثبت‌نام این نمایشگاه از ابتدای شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: فرآیند ثبت نام تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم برگزاری این دوره از نمایشگاه بتواند نقش موثری در رفع نیازهای فناورانه استان داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بیان اینکه رینوتکس یکی از گام‌هایی است که برای تحقق این هدف برمی‌داریم، اذعان داشت: این نمایشگاه یک رویداد مقطعی و تشریفاتی نیست، بلکه تلاش می‌کنیم در بستر این نمایشگاه، ارتباط صنعت و دانشگاه را که از شاخص‌های اقتصاد دانش‌بنیان است تسهیل کنیم.

انتهای پیام/

توجه به ظرفیت کم نظیر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار