مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار نفری مردم آذربایجان‌شرقی در طرح اقدام ملی مسکن

1399/06/30 - 12:41 - کد خبر: 27335 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با اشاره به روند رو به رشد استقبال از طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۴۱۵ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش نصر، حافظ باباپور روز یکشنبه در حاشیه مراسم قرعه کشی واگذاری قطعات تفکیکی و کلنگ زنی طرح اقدام ملی در شهرستان بستان آباد گفت: طرح اقدام ملی مسکن در۵۷ شهر زیر یکصد هزار نفری در سطح آذربایجان شرقی اجرا می شود.
وی گفت: سهمیه آذربایجان شرقی از طرح اقدام ملی مسکن ۴۱ هزار واحد می باشد.
وی با بیان اینکه ۵۷۹ نفر ثبت نام کننده در ۱۶ شهر استان در طرح اقدام ملی مسکن تائید نهایی شده اند، میزان آورده  آنان را ۱۱ میلیارد تومانی ذکر کرد و افزود: در این طرح برای هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش وام مقاوم سازی مسکن روستایی تا سقف ۷۰ میلیون تومان خبر داد و ادامه داد:مقاوم سازی ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی سهمیه استان ما است.
 الهیاری، فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم با اشاره به وجو بیش از ۳۰۰ معلم در آموزش پرورش شهرستان و مطالبه آنان برای خانه دار شدن گفت باید تدابیری اتخاذ شود تا این قشر زحمت کش نیز صاحب خانه شوند.
وی با بیان اینکه در فاز اول طرح ملی مسکن در شهرستان بستان آباد ۷۳۳ نفر ثبت نام کرده و تنها ۲۹ نفر افتتاح حساب داشته اند، از مردم خواست در این طرح شرکت کنند.
وی گفت: برای اجرای فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن زمین تدارک دیده شده است و این شهرستان پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان است.
مراسم قرعه کشی واگذاری قطعات تفکیکی و کلنگ زنی طرح اقدام ملی برای اولین بار در آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد برگزار شد.
انتهای پیام/
ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار نفری مردم آذربایجان‌شرقی در طرح اقدام ملی مسکن خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار