فرمانده انتظامی مراغه؛

کشف محموله‌های قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در مراغه

1399/06/29 - 13:09 - کد خبر: 27271 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله‌های البسه، ساعت مچی و ماسک قاچاق و نیز ماینرهای غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نصر، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز شنبه در گفت و گویی افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیف شده تعداد ۵۳ ثوب انواع البسه ، تعداد ۴۳ جفت کفش  و همچنین تعداد ۱۶۸ دستگاه ساعت مچی خارجی قاچاق را به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
کشف محموله ماسک خارجی قاچاق
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از توقیف اتوبوس حامل ۳ هزار عدد ماسک خارجی در این شهرستان خبر داد.
اللهوردیان افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس تعداد  سه هزار عدد ماسک خارجی به ارزش حدود هشت میلیون تومان را که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

کشف ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق  
الهوردیان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه های حاشیه شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضایی در عملیات غافلگیرانه از کارگاه شناسایی شده  تعداد ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۲۵۰ میلیون تومان ارزیابی کرده اند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

پلمب هفت واحد صنفی مختلف در  مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از پلمب تعداد هفت واحد صنفی به علت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و تخلفات صنفی خبر داد.
اللهوردیان افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس و همچنین برخورد با صنوف مختلف، این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد:  در اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، تعداد هفت واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا  و همچنین نداشتن پروانه کسب با هماهنگی مقام قضایی پلمب و برای تعداد پنج واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.
وی از شهروندان خواست ، موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/
کشف محموله‌های قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در مراغه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار