امام جمعه تبریز؛

دشمن درصدد سیاسی کردن موضوع سلامت در کشورمان است

1399/06/28 - 16:53 - کد خبر: 27239 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن درصدد آسیب زدن به چهار حوزه امنیت، سلامت، معیشت و وحدت کشورمان است، گفت: آنان می‌خواهند با سیاسی کردن حوزه سلامت، عرصه را بر مردم سخت کنند.

به گزارش نصر،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز  با بیان اینکه در ماه رمضان و محرم بیشترین رعایت و حرکت‌های جهادی را از هیئت‌ها و مساجد دیدیم، گفت: در مورد حکم برگزاری نماز جمعه و جماعت با فاصله سوال می‌شود که در نظر مقام معظم رهبری شرعا یک متر فاصله اشکال ندارد و نماز صحیح است.
وی با اشاره به اینکه گسترش عدالت الهی یکی از مهم‌ترین اهداف انبیا است و اصول تحقق عدالت، مبارزه با فقر و مبارزه با فساد است، اظهار داشت: فساد اقتصادی منجر به خالی شدن بیت المال می شود و کسانی که می‌خواهند با پول خودشان در کشور فعالیت اقتصادی کنند اگر فساد اقتصادی دیگران را ببینند، وسوسه می‌شوند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مفسد، دیگران را نیز به همین راه می‌کشاند، گفت: فاسد برای سوء استفاده از بیت المال چه بسا ممکن است به برخی مسئولین رشوه بدهد،  ادامه داد: وقتی مدیران دچار فساد شوند این پایگاه تبدیل به پایگاه دشمن می‌شود.
وی به گرانی بی منطق برخی کالاها در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه معیشت باید الگوی مصرف نادرست را اصلاح کنیم و از اسراف پرهیز کنیم.
امام جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: سپاه و ارتش فداکاری کردند و دشمن را از خاک بیرون کرده و عزت، نتیجه دفاع غیرتمندانه شد.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها حفظ آثار دفاع مقدس را وظیفه دانسته‌اند، گفت: در هر شهر باید موزه دفاع مقدس ایجاد شود و دولت حمایت کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دولتمردان و مسئولان باید هر چه بیشتر به خانواده‌های شهدا و فرماندهان خدمت کرده و آنها را محترم بشمارند.
وی در خصوص رزمایش ارتش نیز گفت: رزمایش نیروی دریایی ارتش با شعار امنیت پایدار در سایه اقتدار اسلامی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه سواحل مکران پس از تنگه هرمز از مهم‌ترین نقاط برای جمهوری اسلامی است، گفت: دزدان دریایی و دزدان بین المللی باید بدانند که عامل اصلی تأمین امنیت در این منطقه، جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: سپاه غیرتمند و ارتش فداکار هر کجا که صیانت ایران اقتضا کند از آن‌جا حفاظت خواهد کرد حتی اگر هزاران کیلومتر از ایران دور باشد.
امام جمعه تبریز در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب پیش رو است و باید بدانیم دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری نیز نقشه کشیده است و راهکار مقابله با آن اتحاد و همدلی است.
انتهای پیام/
 دشمن درصدد سیاسی کردن موضوع سلامت در کشورمان است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار