مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل؛

شهرک صنعتی جدید در استان اردبیل احداث می‌شود

1399/06/27 - 16:17 - کد خبر: 27212 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری در این استان شهرک صنعتی جدید در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش نصر، محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در سفر اخیر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان اردبیل، احداث شهرک صنعتی جدید از طریق نمایندگان نیز مطرح گردید که این موضوع مورد موافقت اولیه قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مساحت پیش‌بینی شده برای این شهرک را حدود ۴۰۰ هکتار ارزیابی کرد و گفت: در این سفر مقرر شد تا پس از تامین زمین از محل اراضی ملی و مطالعات ایجاد آن، نسبت به ارسال مستندات به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جهت طرح و تصویب در هیات مدیره سازمانی و در نهایت تصویب در هیات وزیران اقدام گردد.
وی با اشاره به افزایش روزافزون حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی افزود: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده و قیمت پایین حق بهره‌برداری زمین در شهرک‌های صنعتی، حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است، به نحوی که در سال ۹۸ تعداد ۹۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده بود این در حالی است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵ قرارداد با متقاضیان در شهرک های صنعتی انعقاد گردیده است.
اهلی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی ۲ اردبیل به متقاضیان واگذار شده است که طی چند سال آینده دیگر زمینی در این شهرک برای واگذاری به سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت.
استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی است.
انتهای پیام/
شهرک صنعتی جدید در استان اردبیل احداث می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار