مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز خبر داد:

آغاز مراحل اجرایی ایجاد کارخانه نوآوری تبریز

1399/06/27 - 13:13 - کد خبر: 27193 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از آغاز مراحل اجرایی ایجاد نخستین کارخانه نوآوری شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سعید غریب خواجه با اشاره به امضاء تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری تبریز در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: در صورت تامین تمام تعهدات طرفین در این تفاهم نامه، تلاش می شود کارخانه نوآوری تبریز با ماموریت جذب شتاب دهنده ها، استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان تا شهریور سال آینده راه اندازی شود.
وی اضافه کرد: شهرداری تبریز تامین فضای مورد نیاز برای ساخت این کارخانه را به متراژ 12 هزار مترمربع به همراه زیرساختهای لازم، تعهد کرده است.
مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز خاطرنشان کرد: این کارخانه بستری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای فناوران و نوآوران و بستری برای اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل خواهد بود.
کارخانه‌های نوآوری محل تجمع شرکتهای نوپا و بازیگران جدید اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی هستند که مفهوم نوینی را از هم‌افزآیی برای فعالان زیست بوم نوآوری با خود همراه می آورند.
کارخانه های نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را فراهم آورده و پاسخگوی کلیه ی نیازهای حوزه کسب و کار اعم از مشاوره بازار، مربی گری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه گذار، تبلیغات و…. است.
انتهای پیام/
آغاز مراحل اجرایی ایجاد کارخانه نوآوری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار