رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

۱۰ میلیون غذای گرم در ایام عزای حسینی بین نیازمندان در کشور توزیع شده است

1399/06/27 - 11:00 - کد خبر: 27174 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای اجرای طرح‌های اطعام و احسان حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل، ۱۰ میلیون غذای گرم بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش نصر، مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: علاوه بر آن در قالب این پویش، سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی در راستای توزیع بین نیازمندان در سراسر کشور جمع آوری شده که بسیار کم نظیر است.
وی اضافه کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل نیز که از عید غدیر آغاز شده تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و کمک های مردمی در قالب های مختلف دریافت می شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز که این پویش در مرحله نخست اجرایی شد، بالغ بر ۱۱ میلیون غذای گرم و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شد.
بختیاری گفت: در طرح اطعام مهدوی نیز در طول ماه مبارک رمضان امسال، پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کمک توسط مردم انجام شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
وی افزود: بزرگترین رزمایش کمک های مردمی، در مرحله نخست پویش "ایران همدل" شکل گرفت که نشان دهنده حس نوع دوستی مردم و استفاده بهینه از ظرفیت خیّران است.
وی بیان کرد: همچنین در راستای کمک به ارتقای بهداشتی و همچنین ایجاد درآمد برای مددجویان کمیته امداد، در حال حاضر روزانه یک میلیون عدد ماسک توسط مددجویان این نهاد تولید و روانه بازار مصرف می شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش دیگری با اشاره به اینکه اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمیتی از جمله مهمترین برنامه های راهبردی این نهاد است، اضافه کرد: تاکنون ۴۹۰ هزار شغل در عمل به تکلیف برنامه ششم توسعه برای مددجویان این نهاد ایجاد شده که تا پایان برنامه این رقم به ۷۰۰ هزار شغل خواهد رسید.
بختیاری گفت: در صدد هستیم تا پایان امسال ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شود که رقمی کم نظیر در این حوزه به شمار می رود.
بنا به این گزارش، ایام عزای حسینی از اواخر مرداد در کشور آغاز شده است.
عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، تا اواخر مهر ادامه دارد.
انتهای پیام/
۱۰ میلیون غذای گرم در ایام عزای حسینی بین نیازمندان در کشور توزیع شده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار