رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی؛

نوبت دهی مرکز تعویض پلاک ارومیه اینترنتی می‌شود

1399/06/26 - 16:09 - کد خبر: 27136 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک ارومیه با هدف کاهش حجم خودروهای ورودی به این مرکز از ۲۹ شهریورماه جاری ( شنبه هفته آینده) اینترنتی می‌شود.

به گزارش نصر، سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در راستای رضایت‌مندی مردم و آرامش در مراکز تعویض پلاک و همچنین رعایت پروتکل بهداشتی و برچیده شدن صف‌های طولانی سیستم نوبت دهی در این شهرستان، اینترنتی شدن دریافت نوبت در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: شهروندان بدون دریافت نوبت اینترنتی به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکنند زیرا خدمات برای آنها ارائه نخواهد شد.
وی بیان کرد: شهروندانی هم که از طریق سیستم نوبت دریافت کرده اند، باید به موقع در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشند و افرادی که در سر وقت نوبت خود مراجعه نکنند، خود به خود نوبت آنها به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مالکان خودروهای نو شماره و مزایده ای از طریق وارد کردن شماره شاسی خودرو نوبت خود را اخذ کنند.
سرهنگ فرمانی افزود: شهروندانی که از استان های دیگر می خواهند تعویض پلاک کنند، می توانند از طریق سیستم اینترنتی از محل سکونت خود اقدام به اخذ نوبت کنند.
بنا به این گزارش، طی هفته های اخیر مشکلاتی در خصوص اخذ نوبت در مرکز تعویض پلاک ارومیه ایجاد شده و حتی صف های دهها متری ایجاد شده بود.
انتهای پیام/
نوبت دهی مرکز تعویض پلاک ارومیه اینترنتی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار