واعظی در پیامی به مناسبت روز ملی فوریت‌های پزشکی؛

وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است

1399/06/25 - 22:00 - کد خبر: 27074 نسخه چاپی

نصر: رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تبریک ۲۶ شهریور ماه روز ملی فوریت‌های پزشکی، به همه تلاش‌گران عرصه فوریت‌های پزشکی نوشت: وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

به گزارش نصر،  از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این پیام افزود: بیست و ششم شهریور فرصتی برای قدردانی از تلاش‌گران عرصه فوریت‌های پزشکی است که همواره با اراده‌ای قوی، سختی‌ها را در راه نجات جان هموطنان بر خود هموار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت الهی است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند. بی‌شک، نیروهای اورژانس به عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آنها در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث، برجسته است.
واعظی تاکید کرد: در ایام کرونایی، اورژانس ۱۱۵ در انتقال بین پایگاهی، بین بخشی و مراکز درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹، نقش به سزایی داشته و در صیانت از کرامت و سلامت مردم به شایستگی انجام وظیفه کرده است.
وی افزود: تقدیم ۴ شهید و ابتلای ۱۹۰۰ نفر به این ویروس در کادر فوریت‌های پزشکی، گواه جانفشانی‌ها و تلاش‌های فداکارانه آنها است. از این رو، کادر اورژانس، پیشگام مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا بوده و می‌توان گفت تجلیل از کادر اورژانس، تکریم از کل جامعه پزشکی است.
رییس دفتر رییس جمهوری در پیام خود تصریح کرد: اینجانب، ضمن تبریک روز ملی فوریت‌های پزشکی، از زحمات خالصانه شما عزیزان تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در راه خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها همواره موفق و سرآمد باشید.
انتهای پیام/
وجود کادر خستگی ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه یک موهبت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار