یادداشت /

"شاد" خیلی از خانواده ها را غمگین کرد! /تحصیل فقط برای ثروتمندان

1399/06/25 - 17:20 - کد خبر: 27067 نسخه چاپی

نصر: شاد برنامه ای است که تنها برای داراها شاد است، برنامه ای که خیلی دقیق فاصله بین غنی و فقیر را معلوم و ما را با ماشین زمان به زمانی برد که تحصیل فقط برای ثروتمندان ممکن بود و حال نیز در جامعه امروزی فقرا تنها باید کار کنند تا نمیرند!

عدم آموزش استفاده صحیح از گوشی های هوشمند و نظارت های لازم برای والدین قطعا در آینده ای کوتاه ضررهای زیان باری خواهد داشت.
"شاد" برای خیلی ها شاد نیست، خیلی هایی که حتی یک گوشی ساده را هم به سختی می توانند بخرند، خیلی از خانواده هایی که تلفن منزلشان بدلیل بدهی قطع است و هنوز نتوانستند پول قبض تلفن ثابت منزلشان را بپردازند.
شاد برای یک خانواده ای که با حقوق قانون کار زندگیش را می گذراند غمگین ترین برنامه است، چرا که با حقوقش به سختی زندگیش را می‌چرخاند.
مانی دانش آموزی بود که طعم فقر را با کولبری چشیده بود و تلاشش برای خرید یک گوشی هوشمند بود تا از تحصیل جا نماند که بالاخره چند شب قبل هنگامی که با مادرش در حال جابجایی چهار بسته 25 کیلویی لوبیا به مرز عراق بودند با سر رسیدن ماموران مرزی دچار حادثه شدند.
و چه بسا پدران و مادران بسیاری اکنون شرمنده بچه های خود هستند که توان خرید گوشی هوشمند را ندارند، کسانی که پیشنهاد شاد را دادند حتما قشر پایین جامعه را نمی‌دیدند.

محمدرضا اخگرگداز
انتهای پیام/
 محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  الهام باوی   4 سالها پیش  

بله درس فقط برای پولدارا شد
پژوهشیار