با حضور معاون رئیس جمهور در دانشگاه تبریز رونمایی شد:

رونمایی از «ویزیتال» تا «محلول ضدعفونی کننده نانو»

1399/06/25 - 17:15 - کد خبر: 27066 نسخه چاپی

نصر: از طرح ها و محصولات ۱۸ شرکت فعال در مرکز رشد دانشگاه تبریز با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رونمایی شد.

به گزارش نصر، در این مراسم که امروز، سه شنبه، با حضور سورنا ستاری در ساختمان مرکز رشد فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد، ۱۸ شرکت از طرح ها و محصولات خود رونمایی کردند.


از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
محلول ضدعفونی کننده نانو، بدون استفاده از الکل، بر پایه آب که قدرت ماندگاری و خاصیت ضدعفونی کننده آن بر روی پوست تا هشت ساعت می باشد.
ساخت دستگاه تصفیه هوا به صورت اکسیداسیون فتوکاتالیسی برای اولین بار در خاورمیانه.

ساخت ژنراتور القایی دو تحریکی برای کاربرد دقت ژنراتورهای بادی که برای اولین بار در تولید باد استفاده می شود و قادر به تحمل نوسانات ۳۰ درصدی در نوسانات سرعت باد می باشد.


ساخت دستگاه خشک کن میوه به صورت صنعتی و ارگانیک بدون افزودن ماده خاص  
رونمایی از سامانه تشخیص پلاک خودرو که بر اساس آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی تولید شده است و از قابلیت های آن می توان به ثبت پلاک های موجود در پارکینگ های معمولی تا کنترل بر ورود و خروج خودروها به صورت مستقل از کامپیوتر اشاره کرد.
در حوزه پزشکی و سلامت نیز از سامانه ویزیتال رونمایی شد که در این سامانه، کاربران می توانند با نصب برنامه "ویزیتال " بر روی گوشی هوشمند خود، از خدمات ویزیت در منزل بدون مراجعه به پزشک، یادآوری داروها بدون نیاز به اینترنت، یاد آوری نوبت واکسیناسیون کودک یک روز قبل از زمان مورد نظر و.‌.. بهره مند شوند.
انتهای پیام/
رونمایی از «ویزیتال» تا  «محلول ضدعفونی کننده نانو» فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار