مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل؛

آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل و تعدیل نیرو نمی‌شود

1399/06/25 - 10:03 - کد خبر: 27018 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: آبگرم معدنی سبلان و هتل لاله سرعین از مجموعه‌های مهم اقامتی و گردشگری استان بوده و نه تنها مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در این مراکز خواهیم بود بلکه برنامه ما ارتقای سطح خدمات در این مجموعه‌ها است.

به گزارش نصر، نادر فلاحی روز دوشنبه در واکنش به برخی مطالب درج شده در فضای مجازی درباره تعطیلی و اخراج نیروهای این مجموعه‌های گردشگری اظهارداشت: برنامه این اداره‌کل طرح‌های توسعه‌ای نظیر راه‌اندازی پزشکی آبدرمانی در آبگرم سبلان و ارتقای سطح خدمات هتل لاله برای تبدیل به هتل پنج‌ستاره است و این موضوع جزو برنامه‌ها و اولویت‌ها به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این مراکز و تعدیل نیرو در آنها نیستیم، گفت: در کنار تلاشگران این مجموعه‌ها که بیش از ۲ دهه است در شهرستان توریستی سرعین ارائه خدمات می‌کنند، هستیم تا مشکلات آنها برطرف شود.
او ادامه داد: به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ شده تا با تدابیر لازم زمینه‌ای فراهم کنند تا این مجموعه‌ها بدون تعطیلی و با کمترین آسیب به فعالیت‌ خود ادامه دهند و مجدانه پیگیری این امر از شرکت توسعه گردشگری ایران و استان هستیم تا با پیگیری‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این مراکز مهم اقامتی و گردشگری فراهم آید.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این زمینه سه مورد به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ شده تا در زمینه رفع بلاتکلیفی و تداوم فعالیت‌های آنها اقدام کنند که شامل حل و فصل مشکلات مجموعه‌های طلایه‌داران (ساری‌سو)، آبدرمانی سبلان و هتل لاله است.
انتهای پیام/
آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل و تعدیل نیرو نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار