رییس کل دادگستری استان اردبیل؛

عوامل اغتشاش در پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل به حبس و شلاق محکوم شدند

1399/06/24 - 11:21 - کد خبر: 26952 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم عوامل حمله و اغتشاش در پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل به حبس، شلاق و تبعید خبر داد.

به گزارش نصر، ناصر عتباتی روز یکشنبه به خبرنگاران افزود: اوایل مرداد امسال  چند نفر از اراذل و اوباش اقدام به حمله و اغتشاش در پمپ بنزین علی‌آباد کرده بودند که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال شد.
او اظهارداشت: با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل اکیپ ویژه‌ای نسبت به پیگیری ، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و نهایتا متهمان متواری شناسایی و دستگیر شدند.
وی گفت: رسیدگی به اتهام پنج نفر از متهمان اصلی در دادسرا و دادگاه کیفری ۲ به صورت فوق‌العاده انجام گرفت و متهمان به مجازات قانونی اعمال خود محکوم شدند.
عتباتی اعلام کرد: سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب در استان بود به تحمل ۳.۵ سال حبس ، ۷۴ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید در مناطق دور افتاده و بد آب و هوا محکوم شد.
رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است افزود: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتطامی تشکیل شده و با هر گونه اقدامات و تحرکات که موجب به هم خوردن نظم و امنیت باشد خارج از نوبت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی شده برای متخلفان مجازات قاطعانه و بازدارنده صادر خواهد شد.
وی از شهروندان خواست با مراجع قضایی ، انتظامی و امنیتی نهایت همکاری را داشته باشند و هر گونه موارد اخلال در نظم و امنیت عمومی را جهت رسیدگی و برخورد گزارش کنند.
انتهای پیام/
عوامل اغتشاش در پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل به حبس و شلاق محکوم شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار