رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

نبود و یا کمبود سریال های خوب داخلی به چشم می‌خورد

1399/06/23 - 13:19 - کد خبر: 26895 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خلا سریال های خوب داخلی به چشم می‌خورد، خیلی ها به جای تماشا کردن سریال های داخلی سراغ سریال های خارجی می‌روند که بدآموزی های بسیاری دارند.

به گزارش نصر، آيين رسمی آغاز فصل دوم سریال تاریخی "جلال " به عنوان یکی از سنگین ترین پروژه مراکز استان های کشور در حوزه کارهای نمایشی و فاخرترین اثر نمایشی تاریخ صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به حساب می آید.  
"شهرام دبیری" در آئین رسمی آغاز فصل دوم سریال تاریخی جلال گفت: خلا سریال های خوب داخلی به چشم می‌خورد، خیلی ها به جای تماشا کردن سریال های داخلی سراغ سریال های خارجی می‌روند که بدآموزی های بسیاری دارند، به عنوان مثال کشور ترکیه به عنوان یک کشور مسلمان معمولا سریال هایی پخش می کند؛ که قهرمان سریال کسی است که به خانواده خود خیانت می کند.
وی افزود: خیلی از سریال های پخش شده از شبکه های ماهوراه ای اساس و بنیان کانون خانواده را زیرسوال می برد.
وی ابراز داشت: امیدواریم که هنرمندان خوب استان بتوانند در سطح کشور خودشان را نشان دهند.
دبیری اضافه کرد: در مجوعه شورای شهر و شهرداری تعامل خوبی با صدا و سیما وجود دارد که با هدایت استاندار محترم انجام شده است همچنین در زمینه گسترش فرهنگ شهروندی نیز تلاش های زیادی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: یک لایحه از طرف شهرداری تبریز تا یک ماه آینده برای تقدیر و حمایت از برگزیدگان هنری، علمی و ورزشی تبریز تنظیم خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم سریال جلال در ارتقای فرهنگ و پیشرفت شهر تبریز موثر باشد.
انتهای پیام/
 نبود و یا کمبود سریال های خوب داخلی به چشم می‌خورد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار