چالش بزرگ جام غدیر بانوان؛

کسب مدال برنز توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی

1399/06/23 - 12:15 - کد خبر: 26880 نسخه چاپی

نصر: داوری فیلم‌های ارسالی شرکت کنندگان در «چالش بزرگ تکواندو (جام غدیر)» در فدراسیون تکواندو برگزار و «سیده ساناز صدالدینی» و «ریحانه اسماعیلی» از آذربایجان شرقی موفق به کسب مدال برنز در رشته خود شدند.

به گزارش نصر، مسابقات «چالش بزرگ تکواندو» (جام غدیر) به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" در دو گروه مردان و زنان و در آیتم‌های آپ دولیوچاگی و دولیوچاگی رکوردی با 110 جایزه ارزشمند برای ورزشکاران برگزار شد.
در این رقابت‌ها بیش از 3 هزار تکواندوکار در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 18 سال و بالای 19 سال و رده‌های کمربند سفید، سبز و آبی برای ضربه آپدولیوچاگی و رده کمربند قرمز به بالا برای ضربه دولیوچاگی با ارسال ویدئو با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش ضربه آپدولیوچاگی و در رده سنی بالای 18 سال ریحانه اسماعیلی از آذربایجان شرقی سوم شده و به مدال برنز دست یافت.
در بخش ضربه دولیوچاگی هم آذربایجان شرقی به یک مدال برنز دیگر دست یافت و سیده ساناز صدرالدینی در رده سنی 15 الی 18 سال سوم شد.
همچنین در همین رده سنی روشنک مولایی پنجم و راحله زینالی نهم و در رده سنی بالای 19 سال شبنم احمدی و مهدیه مختاری همگی از آذربایجان شرقی در رده ششم و هشتم قرار گرفتند.
به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو آذربایجان شرقی، به نفرات اول تا سوم مشترک مدال و حکم قهرمانی و به نفرات اول تا نهم نیز توسط حامی مالی این چالش جوایز نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/
کسب مدال برنز توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار