فرماندار بناب؛

امکان قاچاق گندم وجود ندارد

1398/06/25 - 16:45 - کد خبر: 2686 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بناب با بیان اینکه بازرسان ادارات صمت، تعزیرات و غله بر نحوه خرید و فروش گندم نظارت دقیق و کامل دارند و با توجه به سامانه ای که راه اندازی شده است امکان خروج غیرقانونی گندم از کشور میسر نخواهد بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امین رفیعی در جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با اشاره به خرید ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان در سال گذشته گفت: امسال پیش بینی می شد که حدود ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان بناب خریداری شده است، گفت: این موضوع نشان می دهد که کشاورزان رغبتی برای فروش گندم برداشت شده به مراکز خرید ندارند.

فرماندار بناب گفت: میزان بارندگی شهرستان در سال زراعی جاری ۳۹۴ میلی متر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ میلی متر افزایش بارش نشان می دهد.

وی اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال نیز شاهد بارش های مناسبی خواهیم بود و برای اینکه شاهد مشکلات و سیلاب ابتدای امسال نباشیم، نیازمند این است که مسئولین از امروز در جهت رفع نقاط حادثه خیز قدم بردارند و شهرداری نسبت به لایروبی مسیرها اقدام کند.

وی با بیان اینکه هیچ عذری در قبال کوتاهی های احتمالی قابل قبول نیست؛ افزود: نباید شاهد وارد شدن خسارت مجدد به بخش های مختلف باشیم.

رئیس کارگروه آب و کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرا و تکمیل طرح نهر مهرآباد خاطرنشان کرد: با وجود گذشت پنج سال از آغاز اجرای آن تاکنون این طرح نیمه تمام مانده است.

انتهای پیام/

امکان قاچاق گندم وجود ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار