رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

این دانشگاه برای بقا باید رویکرد خود را تغییر دهد

1399/06/23 - 09:46 - کد خبر: 26859 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این دانشگاه برای بقا، نیازی به ساختمان سازی ندارد بلکه باید نگاه و رویکرد خود را تغییر دهد.

به گزارش نصر، عزیز جوانپور روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب از کاهش ۸۲ هزار نفری دانشجو در واحدهای استان خبر داد و گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان از ۱۳۰ هزار نفر به ۴۸ هزار نفر کاهش یافته و این چالش بزرگی برای دانشگاه است از این رو قابل قبول نیست که مسوولان و اساتید واحدهای دانشگاهی همان سیاست های قبلی را ادامه بدهند و تا زمانی که این تفکر از واحدهای ما جمع نشود در پرداخت مطالبات همکاران مشکل جدی خواهیم داشت.
وی گفت: دانشگاه آزاد باید فارغ التحصیلانی را تربیت کند که کارآفرین و دارای مهارت های لازم باشند و برای تحقق آن تمام سلایق حاضر در دانشگاه باید پای کار بیایند و خط و خطوط کنار گذاشته شود.
جوانپور با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب در حوزه صنعت، کشاورزی و فرهنگ سرآمد است و وجود حوزه علمیه قدرتمند، ظرفیت بالایی برای شهرستان بناب است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب علیرغم داشتن ظرفیت های بالا،  در پرداخت حق و حقوق کارکنان و اعضای هیأت علمی خود مانده است از این رو هیأت علمی و مسوولان این واحد باید به فکر درآمدزایی باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد: برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب طرح هایی آماده کرده ایم که اگر اجرایی شوند ظرف یک سال آینده شاهد به بار نشستن ثمرات آن ها خواهیم بود.
جوانپور تصریح کرد: مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان و اساتید باید شب و روز بهصورت جهادی کار کنند و در این شرایط و موقعیت، مسوولی که رأس کار است باید روحیه جهادی داشته باشد.
در این مراسم از زحمات چهار ساله دکتر سیدعبدالله حجتی تجلیل و  دکتر سیدفضل الله رضوی پور به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب منصوب شد.
شهرستان بناب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/
این دانشگاه برای بقا باید رویکرد خود را تغییر دهد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار