معاون وزیر راه؛

۱۳ بیمارستان تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

1399/06/22 - 22:00 - کد خبر: 26851 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳ بیمارستان بزرگ جدید تا پایان سال جاری در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، محمدجعفر علیزاده روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: مهمترین مشکل پروژه ورزشگاه ولایت بروجرد معارضان بودند که آزاد سازی اعتبار برای زمین ها تامین و پروژه فعال شد.
وی بیان کرد: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مکاتبات لازم برای اخذ اعتبارات تکمیلی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و تا یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
علیزاده ادامه داد: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد پتانسیل را دارد که جز پروژه های جهش تولید به بهره برداری برسد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا پروژه ورزشگاه تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
عباس گودرزی افزود: ۴۷ میلیارد ریال برای رفع مشکل معارضین پروژه تخصیص داده شد و بعد از پنج سال مشکل معارضین حل و فصل شد که کار بزرگی بود.
وی اظهار داشت: پروژه ورزشگاه کارگران بروجرد نیز با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی تامین اعتبار و عملیاتی خواهد شد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: قدم های خوبی برای بالابردن سرانه ورزشی در روستاها و شهر بروجرد برداشته شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد به دعوت عباس گودرزی نماینده مجلس به بروجرد سفر کرد.
انتهای پیام/
 ۱۳ بیمارستان تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار