مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛

مشکلات راه دسترسی معدن طلای اندریان رفع می‌شود

1399/06/22 - 20:42 - کد خبر: 26850 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب راه دسترسی معدن طلای اندریان گفت: تلاش می شود مشکلات موجود در مسیر این معدن با هماهنگی دستگاه های متولی و شرکت بهره بردار معدن حل شود.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده، روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه بهسازی راه های مواصلاتی شهرستان ورزقان تسریع می شود، افزود: در بازدید از راه های مختلف این شهرستان مقرر شد تا مشکلات اهالی روستاها حل و راه های اصلی و فرعی این شهرستان بهسازی شود.
وی با اشاره به نبود راه دسترسی برای برخی از روستاهای این شهرستان، اظهار داشت: ایجاد راه دسترسی برای روستاهای عظیم آباد، بیشک و سهرون این شهرستان از سوی این اداره کل مورد مطالعه قرار می گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.
علیزاده گفت: راه دسترسی روستای گردشگری ایری علیا در ورزقان برای جذب گردشگر به این منطقه به طول ۹ کیلومتر شن ریزی می‌شود. 
شهرستان ورزقان با جمعیت ۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال تبریز واقع است و این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی شامل دهستان‌های ازومدل جنوبی، ازومدل شمالی، بکرآباد و سینا و خاروانا شامل دهستان‌های دیزمار مرکزی، جوشین و ارزیل بوده و ۲ مرکز شهری به نام‌های ورزقان و خارواناست.
آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.
انتهای پیام/
مشکلات راه دسترسی معدن طلای اندریان رفع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار