سرپرست تیم ملی سپک تاکرای جوانان؛

اردوی تیم ملی سپک تاکرای جوانان به صورت مجازی در حال برگزاری است

1399/06/22 - 13:00 - کد خبر: 26812 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم ملی سپک تاکرای جوانان از آغاز اردوی آماده‌سازی این تیم خبرداد و گفت: این اردو به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، غلامرضا عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این اردوی آماده سازی به منظور انجام تمرینات آمادگی از ۱۷ شهریور امسال آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این اردوی آماده سازی ۵۸ بازیکن زیر ۱۸ سال از سراسر کشور زیر نظر چهار نفر از مربیان از طریق فضای مجازی، تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.
عبدی اضافه کرد: در این اردو، بازیکنان شرکت کننده براساس برنامه تمرینی ارائه شده از سوی مربیان به تمرینات تخصصی می پردازند.
وی گفت: همچنین تست های اختصاصی و آمادگی جسمانی نیز به صورت فیلم روزانه در اختیار مربیان قرار گرفته و تمرینات به صورت مجازی برگزار می شود.
وی افزود: اردوهای چند مرحله ای آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای جوانان به صورت مجازی تا آذرماه امسال در بازه های زمانی یک ماهه ادامه خواهد داشت.
 سپک تاکرا شبیه والیبال بوده اما برای گذراندن توپ از تور به ‌جای دست از پا استفاده می ‌شود، این بازی از ورزش‌ های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.
اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم ها کافی است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/
اردوی تیم ملی سپک تاکرای جوانان به صورت مجازی در حال برگزاری است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار