خبر/

فخرالدینی: حساسیت بالای بازی با تراکتور دلیل تعداد زیاد کارت‌ها بود

1398/06/25 - 15:51 - کد خبر: 2681 نسخه چاپی

نصر: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره خشونت زیاد بازی و تعداد بالای کارت‌های زرد دریافتی بازیکنان دو تیم گفت: فکر می‌کنم حساسیت بالای بازی و درگیری‌های زیاد وسط زمین دلیل این امر بود بود و تعداد کارت‌ها به این دلیل زیاد شد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، میلاد فخرالدینی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور در هفت سوم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم بازی بیشتر در اختیار ما بود و موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به تراکتور داشتیم اما متأسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشده و بازی مساوی شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد داور این دیدار افزود: فکر می‌کنم امروز یکی از روزهای خوب آقای ناظمی بود و داوری بازی هیچ مشکلی نداشت و خیلی خوب بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره خشونت زیاد بازی و تعداد بالای کارت‌های زرد دریافتی بازیکنان دو تیم گفت: فکر می‌کنم حساسیت بالای بازی دلیل این اتفاق بود. درگیری‌های وسط زمین زیاد بود و فکر می‌کنم تعداد کارت‌ها به این دلیل زیاد شد.

وی درباره نحوه مصدومیت ارسلان مطهری خاطرنشان کرد: زانوی ارسلان از قبل مشکل داشت و در جریان بازی روی همان زانوی خود به زمین خورده و زانویش به اصطلاح خالی کرد و به همین دلیل نتوانست بازی را ادامه دهد. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و از هفته بعدی بتواند بازی کند.

انتهای پیام/

فخرالدینی: حساسیت بالای بازی با تراکتور دلیل تعداد زیاد کارت‌ها بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار