خبر/

خرید ۴٠٠ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تبریز/ تسویه بدهی دفتریِ نیازمندان با سوپرمارکت‌ها

1399/06/22 - 11:15 - کد خبر: 26794 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از توزیع ۴٠٠ دستگاه تبلت برای تامین نرم‌افزار آموزشی دانش‌آموزان تحت‌پوشش این موسسه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش نصر، محمدصادق نائبی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز هر سال در آغاز سال تحصیلی تهیه و توزیع اقلام تحصیل و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت‌ پوشش را در برنامه قرار می‌داد اما امسال با توجه به محدودیت‌های کرونا، سعی کردیم جدا از اقدامات سنتی همه‌ساله، نیازهای نرم‌افزاری دانش‌آموزان را رفع کنیم.
وی تصریح کرد: در این زمینه و با تصویب هیات ‌امنای موسسه، ۴٠٠ دستگاه تبلت با حمایت افراد خیّر، با هزینه‌ای بالغ بر ٨٠٠ میلیون تومان تامین شده و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان تحت‌پوشش موسسه قرار می‌گیرد.
مدیرعامل موسسه حمایت از خیریه مستمندان تبریز با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا، این موسسه فعالیت خود را به اقتضای شرایط اجتماعی و اقتصادی ناشی از این ویروس پیگیری می‌کند، یادآور شد:  خدمات رایجی که در خدمت خانواده‌های تحت ‌پوشش است در ماه‌های اخیر، کمک‌های معیشتی عمده‌ای نیز در میان اقشار آسیب‌دیده توزیع شده‌ است.
نایبی، تسویه بدهی دفتریِ نیازمندان با سوپرمارکت‌های و بقالی‌های محلات خاص را بخش دیگری از این اقدامات این موسسه در ایام کرونا خواند که با حضور معتمدان صورت گرفته‌ است.
وی، تعداد خانواده‌های تحت‌ پوشش این موسسه را یک‌هزار و 800 خانوار خواند و بیان کرد: علاوه بر مستمری ماهانه، ارزاق معینی شامل گوشت، حبوبات، قند، روغن، برنج، مواد شوینده و دیگر اقلام ضروری، ماهانه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. 
مدیرعامل موسسه حمایت از خیریه مستمندان تبریز،  تامین نیازهای گوشتی خانواده تحت ‌پوشش را از اقدامات ثابت موسسه خواند و متذکر شد: روزانه به‌طور متوسط هشت راس گوسفند در سلاخ‌خانه موسسه ذبح و در سردخانه، نگهداری می‌شود؛ تمام این مراحل نیز مطابق اصول شرعی و بهداشتی پیگیری می‌شود.
وی اضافه کرد: این آمار، در روز عید سعید قربان به ۴۵٠ راس گوسفند رسید و در تاسوعای حسینی نیز بیش از ۴٠ راس گوسفند در این مرکز ذبح شده ‌است.
نایبی، استقلال موسسه خیریه مستمندان تبریز را رمز نقش‌آفرینی این مرکز خواند و بیان داشت: موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، سال ١٣۵٢ با همت جمعی از اصناف خیّر بازار تبریز شکل گرفته و از بدو تاسیس همواره مستقل از سیستم دولتی عمل کرده ‌است.
انتهای پیام/
خرید ۴٠٠ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تبریز/ تسویه بدهی دفتریِ نیازمندان با سوپرمارکت‌ها خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار