خبر/

برنامه‌های چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس تشریح شد

1399/06/20 - 13:49 - کد خبر: 26728 نسخه چاپی

نصر: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اجرای ویژه برنامه‌های این هفته، نشست مشترک شهرداری تبریز با دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان برگزار شد.

به گزارش نصر، رحیم ملاحسینی، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز با تشریح برنامه های پیش رو به چگونگی برگزاری این مناسبت اشاره کرده و گفت: دفاع مقدس دورانی ماندگار برای ملت ایران است چرا که پیر و جوان با تمامی توان در حفظ و صیانت از این آب و خاک کوشیدند تا همواره بدانیم امنیت امروزمان را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.
رحیم ملاحسینی در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود: برنامه‌های متنوع با رویکرد فرهنگی در این هفته برگزار می‌شود که از کلیات آن می‌توان به فضا سازی در پارک موزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، نصب تندیس، پخش تیزر از تلویزیون های شهری، استفاده از ظرفیت فرهنگسراها در مناطق دهگانه، فضاسازی گسترده در ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو اشاره کرد.
ملاحسینی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در روز اول از هفته دفاع مقدس خبر داده و افزود: ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و نقطه شروع دوران  دفاع مقدس است و چه بهتر که با انجام حرکاتی نمادین از یادگاران این عرصه تجلیل کنیم.
وی گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و دعوت تنی چند از رزمندگان دفاع مقدس در صحن مصلی به همراه ارتباط ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری در صبحگاه ۳۱ شهریور امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برنامه‌های چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس تشریح شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار