فرماندار هشترود خبر داد:

برخورد با تخلیه کنندگان زباله و نخاله در هشترود

1399/06/20 - 13:28 - کد خبر: 26727 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: با تخلیه کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده ها و ورودی شهر شدیدا برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر، امین امینیان در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان افزود: بر علیه تخلیه کنندگان اعلام جرم خواهد شد و خودروی تخلیه شده جریمه نقدی و توقیف خواهد شد.ِ
امینیان اضافه کرد: مسوولیت زباله های شهرستان به ویژه پسماندهای خطرناک از جمله پزشکی با خود تولید کننده بوده و باید شبکه بهداشت نیز برای بی خطرسازی آنها اقدام سپس شهرداری در قالب زباله عادی آنها را جمع آوری کند.
وی خواستار فنس کشی زباله گاه هشترود توسط شهرداری شد و گفت: شهرداری های هشترود و نظرکهریزی باید نسبت به تفکیک زباله از مبدا اقدام کند در غیرعلیه آنها اعلام جرم خواهد شد.
امینیان همچنین از مدیریت شهرک صنعتی پروفسور هشترودی هم خواست ظرف 10 روز آینده نسبت به جمع آوری زباله های داخل شهرک اقدام کند.
وی با ابراز تاسف از وضع ظاهری شهر نظرکهریزی گفت : متاسفانه کشاورزان و اهالی این شهر فضولات حیوانی را در داخل کوچه ها و خیابانها روی آسفالت پهن و چهره شهر را زشت می کنند.
وی تاکید کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی در خصوص مدیریت پسماند وظایف مشخصی دارند و قانون صراحتاً این ماموریت و وظیفه را مشخص کرده است و همه دستگاه های عضو باید به وظیفه خود عمل کنند .
وی افزود: حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی همت همگانی را می طلبد و دستگاههای اجرایی نیز باید شرایط لازم را برای حضور داوطلبانه مردم در سه شنبه های اول هر ماه با عنوان روز پاکسازی عمومی در سطح شهرستان فراهم سازند و برنامه ریزی های لازم را برای حضور گسترده مردم و فعالان این بخش انجام دهند.
فرماندار هشترود با بیان اینکه طرح جامع پسماند شهر هشترود تا 3 ماه آینده اجرا خواهد شد، از امور آب و آبفا خواست نسبت به لایروبی رودخانه داخل شهر هشترود و نظرکهریزی که باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و بوی بد و نامطبوع آن موجب اذیت شهروندان می شود اقدام کند.
انتهای پیام/
برخورد با تخلیه کنندگان زباله و نخاله در هشترود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار