کارگردان فیلم سینمایی "دده مین دردی" مطرح کرد؛

"دده مین دردی" ؛ تقابل بین فقیر و غنی

1399/06/20 - 12:39 - کد خبر: 26720 نسخه چاپی

نصر: کارگردان فیلم سینمایی "دده مین دردی" گفت: این سریال سینمایی کمدی 120 دقیقه ای تقابل بین دارا و ندار و تفاوت های فرهنگی بین خانواده‌ها را به تصویر می کشد.

به گزارش نصر،" محسن خدابنده" با اشاره به ساخت فیلم سینمایی کمدی "دده مین دردی" گفت: این برنامه بر حسب اتفاق روی داد چرا که اصلاً در فکر تولید نبودیم، یک سری برنامه هایی که پارسال برای تولید داشتیم در واقع با شرایط کرونایی نتوانستیم انجام دهیم، یکی از فیلم های سینمایی که تا مرحله نگارش پیش رفته و محصول مشترک آذربایجان و ایران بود به خاطر کرونا کنسل شد.
وی افزود: مجموعه فیلم سینمایی کمدی "ددمین دردی"  کمتر از ظرف دو ماه صورت گرفت که با کمک دوستان تصمیم گرفتیم یک کار بلند انجام دهیم.
خدا بنده اضافه کرد: در روند تولید، سرمایه را به لطف دوستان و بازرگانی کاشی و سرامیک مهدی پور که زحمات بسیاری را متقبل شده اند داشته ایم.
وی ادامه داد: نوشتن سریع داستان و وجود هنرمندان حرفه‌ای و صدور پروانه ساخت در کمترین زمان، باعث تسریع انجام این کار شد و اکنون توانسته ایم بیش از 50 درصد برنامه را تمام کنیم و امیدواریم که بتوانیم تا یک ماه آینده 50 درصد باقی مانده را به پایان برسانیم و مجوز نمایش را دریافت کنیم.
وی اضافه کرد: لوکیشن های استفاده شده در این برنامه مختلف بوده، در داخل و بیرون از شهر ضبط داشته ایم.
خدابنده افزود: این سریال سینمایی کمدی 120 دقیقه ای تقابل بین دارا و ندار و تفاوت های فرهنگی بین خانواده‌ها را به تصویر می کشد.
وی در پایان اضافه کرد: ما پیش تولید برنامه را قوی انجام دادیم و بحمدلله در تولید با مشکل برخورد نکردیم، تایم کاری ما از طلوع خورشید تا غروب با تلاش همه دوستان درگیر در این مجموعه است چرا که مجبوریم بدلیل هزینه‌های کمرشکن و شرایط کرونایی کار را سریع انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/
 محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  سلین   3 سالها پیش  

این فیلم عالی هستش خیلی هم خنده دار هس لطف کنید قسمت ۱۳ را هم پخش کنید ممنون
پژوهشیار