همزمان با هفته تعاون؛

بیمارستان بهبود برترین شرکت تعاونی کشور و استان شد

1399/06/20 - 09:35 - کد خبر: 26696 نسخه چاپی

نصر: شرکت تعاونی خدمات بهداشتی، درمانی بیمارستان بهبود تبریز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان شرکت تعاونی برتر کشور و استان در سال 1399 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش نصر، بر اساس معیارهای طبقه بندی شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمارستان بهبود که در اصل متشکل از شرکت تعاونی با کاربری خدمات بهداشتی و درمانی است، به عنوان تعاونی برتر کشور و استان شناخته شد.
این شرکت تعاونی با ارائه انواع خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی تحت عنوان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود و هتل آپارتمان ۴ستاره بهبود، با اشتغال بیش از ۵۵۰ نفر در فضائی بالغ بر ۲۵هزار متر مربع در دو مجموعه بیمارستان و هتل با ارائه انواع خدمات درمانی و تشخیصی و رفاهی در مرکز کلانشهر تبریز قرار گرفته است.
روزانه بیش از دو هزار و 500 نفر از همشهریان و هم وطنانمان از استانهای همجوار نیز از خدمات این شرکت تعاونی شامل اورژانس شبانه روزی، داروخانه شبانه روزی، آزمایشگاه شبانه روزی، تکمیل ترین مرکز تصویربرداری شبانه روزی شمالغرب کشور با دارا بودن پیشرفته ترین دستگاههای MRI، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال، سنجش تراکم استخوان، رادیولوژی دهان و دندان، ماموگرافی و طب هسته ای( گاما کمرا)، درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی، مجهزترین مرکز اسکوپی شمالغرب کشور، اتاق های عمل مجهز، بخش های بستری ویژه و درمانگاههای رایگان معاینات زنان استفاده می نمایند و در روزهای آینده شاهد افتتاح بخش های جدید ICU, NICU ، خواهیم بود.
بخش تاسیسات مرکزی بیمارستان یکی از پیشرفته ترین بخش های تاسیساتی کشور شامل چیلرهای مرکزی، دیگ های بخار، مخازن ذخیره آب، اکسیژن سازها، پست برق فشار قوی و هواسازها می باشد و در ماههای اخیر نیز به لطف پروردگار شاهد افتتاح بخش های CCU، پیشرفته ترین مرکز IVF ( درمان نازائی )شمالغرب کشور و بخش های بستری VIP خواهیم بود.
هتل آپارتمان بهبود نیز با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات رفاهی طبق نظرسنجی از میهمانان و مسافران به استان در سال ۹۸ به عنوان چهارمین هتل از لحاظ رضایت مندی مسافران انتخاب شده است.
انتهای پیام/
بیمارستان بهبود برترین شرکت تعاونی کشور و استان شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار