رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

22 درصد جمعیت آذربایجان شرقی زیر 14 سال سن دارد

1398/06/12 - 16:40 - کد خبر: 2668 نسخه چاپی

نصر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که حدود 22 درصد(حدود 800 هزار نفر) جمعیت استان را افراد زیر 14 سال تشکیل می‌دهند که آمار قابل توجهی است، گفت: توجه بر حقوق و تکالیف این قشر در جامعه نتایج بسیاری خوبی در پی خواهد داشت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، داود بهبودی در آیین افتتاح اولین مدرسه حقوق کودک در تبریز اظهار کرد: حقوق و تکالیف در تمامی سطوح برای یک جامعه مدنی ضروری است و اهتمام به این حوزه در بین اقشار مختلف(کودکان، سالمندان و...) اهمیت بسیاری دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان این‌که بخشی از تکالیف ما نیز در این رابطه بوده و هرآنچه که در توان داشته باشیم در این خصوص همکاری و مساعدت خواهیم کرد، افزود: در این رابطه کارهای ارزشمندی در استان انجام شده است.
وی با اشاره به این‌که تبریز شهر بدون متکدی، معتاد متجاهر و... است، افزود: آمارهای رسمی نشان می‌دهد که آذربایجان شرقی به لحاظ شاخص‌های اجتماعی نسبت به میانگین وضعیت بهتری داشته که بخش عمده‌ای از آن ریشه در فرهنگ و مشارکت مردم دارد؛ مسئولان نیز در همین راستا اهتمام دارند تا وضعیت را بهتر کنند.
وی در خاتمه با بیان این‌که "گفت‌وگو" یکی از کمبودهای جامعه در سطح کلان است، افزود: این موضوع هم در سطح کلان( باین نهادهای کلان چون دولت، مجلس و...) و هم بین اقشارمختلف جامعه(مجموعه های موجود در جامعه چون احزاب، دانشگاه‌ها و...) وهمچنین در درون خانواده‌ها جزو ضرویات بوده و خلاهایی در این رابطه احساس می‌شود که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

22 درصد جمعیت آذربایجان شرقی زیر 14 سال سن دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار