توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت:

افتتاح مجموعه تولیدی و صنعتی آذران فویل

1399/06/19 - 14:00 - کد خبر: 26666 نسخه چاپی

نصر: مجموعه تولیدی و صنعتی آذران فویل تولید کننده انواع روکش های هات استمپ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش نصر، مسعود معصوم بیگلو مدیرعامل هلدینگ آذران دومان سهند در حاشیه آیین افتتاحیه برند آذران فویل و تولید انواع روکش‌های هات استمپ درخصوص فعالیت این هلدینگ گفت: هلدینگ آذران دومان سهند از سه مجموعه تشکیل شده است، قسمت شیمیایی که شامل تولید انواع چسب مخصوص کارخانجات تولید دیوارپوش (چسب لمینت چسب هات استمپ)، تولید لاک یو وی و همچنین تولید انواع تینر (تینر فوری در انواع مختلف ،تینر روغنی و تینر پلی اورتان) با برند (سهند) می باشد.
 

 
 
معصوم بیگلو همچنین به دیگر فعالیت های این هلدینگ اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه دیگر از هلدینگ در تولید پانل های ساختمانی و سقف کاذب ۶۰ در ۶۰ با برند نوین پلاست در حال فعالیت است که با اشتغال زایی برای جوانان استان مفتخر است.

 

 

 
 
 
مدیرعامل هلدینگ آذران دومان سهند به طرح توسعه این هلدینگ که توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد اشاره کرد و خاطر نشان شد: مجموعه ای که توسط دکتر جهانگیری افتتاح گردید با برند آذران فویل و تولید انواع روکش‌های هات استمپ (hot stamping foil) فعالیت خواهد کرد و این طرح توسعه باعث اشتغال زایی ۳۰ نفر دیگر در هلدینگ شده است.
 

وی ادامه داد: این روکش‌ها مورد استفاده کارخانجات دیوار پوش و سقف کاذب می باشد.
 

 
مسعود معصوم بیگلو به صادرات تولیدات هلدینگ آذران دومان سهند به کشورهای همسایه  پرداخت و گفت: تمام محصولات تولید شده در هلدینگ اذران دومان سهند به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکمنستان، افغانستان ،ترکیه و آذربایجان صادرات شده و یا در آینده با توجه به مجموعه جدیدی که راه اندازی شده قابل صادرات هست.
 
 

 

 

وی به مشکلات صنف سرمایه گذاری و تولیدی اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم‌های موجود در کشور متاسفانه در بحث صادرات با مشکل انتقال پول و همچنین مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که امیدواریم دولت محترم مارا در این راه همراهی کند.
انتهای پیام/
افتتاح مجموعه تولیدی و صنعتی آذران فویل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار