علیرضا معزی؛

راه‌های تحقق هدفگذاری روابط ۳۰ میلیارد دلاری ایران و ترکیه بررسی شد

1399/06/18 - 22:23 - کد خبر: 26614 نسخه چاپی

نصر: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از بررسی راه‌های تحقق هدفگذاری ۳۰ میلیارد دلاری در روابط تجاری ایران و ترکیه در دیدار روسای جمهور ایران و ترکیه خبرداد.

به گزارش نصر، علیرضا معزی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ششمین نشست شورای عالی همکاری راهبردی ایران و ترکیه به میزبانی تهران و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور هشت تن از وزیران ترک و ایرانی امروز - سه شنبه - برگزار شد.
معزی تصریح کرد: راه‌های تحقق هدفگذاری ۳۰ میلیارد دلاری در روابط تجاری دو کشور که در دیدار قبلی رییسان جمهوری دو کشور مورد توافق قرار گرفته بود نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: گسترش همکاری‌ در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل و گردشگری، از مسائل مورد توافق حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ایران و رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در این نشست بود.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری افزود: مسائل منطقه‌ای همچون ایجاد صلح و ثبات در سوریه، تداوم مذاکرات روند آستانه و عملیاتی شدن توافقات آن نیز از محورهای گفت وگوی دو هیأت بود.
به گفته معزی مسأله‌ فلسطین و رفتار خیانت‌بار برخی کشورهای منطقه و لطمه‌ آن به جهان اسلام هم در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
انتهای پیام/
راه‌های تحقق هدفگذاری روابط ۳۰ میلیارد دلاری ایران و ترکیه بررسی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار