رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل؛

دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژهای عمرانی اردبیل ابلاغ شد

1399/06/18 - 15:31 - کد خبر: 26596 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ابلاغ ۲ هزار و ۳۵۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در این استان خبر داد.

به گزارش نصر، داود شایقی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی اعتبار پروژه‌های عمرانی استان اردبیل افزود: از این مبلغ یک هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه  برای تسریع در عملیات پروژه راه آهن اردبیل- میانه  اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: آقای نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدیدهای متعدد از راه آهن اردبیل _ میانه تاکید کرده  که این پروژه هیچگونه محدودیت اعتباری ندارد و تا پایان دولت تدبیر و امید آماده افتتاح خواهد شد.
شایقی  اضافه کرد:  یک هزار میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای پروژه‌های سفر زمستان سال گذشته رییس جمهوری  اختصاص یافته که عمده آنها پروژه‌های مربوط به توسعه بزرگراه و حوزه آب و خاک است تا با تزریق آن عملیات اجرایی آنها تسریع ‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت:  ۳۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز  برای تکمیل پل غیر همسطح قدس شهر اردبیل ابلاغ شده  تا روند احداث این پروژه شهری هم سرعت بیشتری بگیرد.
سال گذشته از محل سفر رییس‌جمهوری به استان هفت هزار میلیارد ریال، از محل سفر رییس سازمان برنامه و بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، از محل سفر مدیران بانک‌های عامل هفت هزار میلیارد ریال، از محل کمک مالی برای راه‌آهن اردبیل ۲۵ هزار میلیارد ریال و از سایر منابع هم ۱۵ هزار میلیارد ریال  به استان اردبیل اختصاص داده شده که مسوولان استانی پیگیر جذب این منابع مالی هستند.
انتهای پیام/
دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژهای عمرانی اردبیل ابلاغ شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار