سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه؛

دو بازیکن تیم والیبال آذرباتری ارومیه به کرونا مبتلا شدند

1399/06/17 - 17:00 - کد خبر: 26541 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: دو بازیکن اصلی تیم به بیماری کرونا مبتلا و قرنطینه شده‌اند.

به گزارش نصر، سالار پاسبانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: تیم آذرباتری هر روز در ۲ نوبت تمرینات وزنه و توپی را برگزار می‌کند ولی مثبت شدن تست کرونای ۲ بازیکن اصلی تیم، کار ما را برای حضور قدرتمند در لیگ و انتخاب ترکیب مناسب سخت کرده است.
وی ادامه‌داد: امیدواریم روند بهبودی این ۲ بازیکن به سرعت انجام و بعد از تست بعدی کرونا در خصوص حضورشان تصمیم گیری شود با این حال هر ۲ بازیکن در حال حاضر در قرنطینه هستند.
سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: جز یک یا ۲ تیم که موافق برگزاری لیگ در یک گروه بودند، ما مخالف برگزاری بازی‌ها به این شکل بودیم و پیشنهاد کردیم با توجه به وضعیت بیماری کرونا، مسابقات در ۲ گروه هشت تیمی برگزار شود که مورد موافقت اکثر تیم‌ها قرار گرفت.
پاسبانی افزود: متاسفانه سازمان لیگ نظر خود را اعمال و مسابقات را به صورت تک گروه برنامه‌ریزی کردند که با این شرایط احتمال وقوع چالش و مشکلات در تیم‌ها بیش از پیش خواهد بود.
وی بیان کرد: در بازی روز چهارشنبه، تیم با ترکیب اصلی حضور خواهد یافت و برخلاف دیدار دوستانه با تیم شهرداری در مسابقات ۴ جانبه «دریاچه ارومیه» که با بازیکنان ذخیره به میدان آمدیم، انتظار دیدار جذاب و دیدنی‌تری داریم.
در هفته نخست لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه این هفته ۲ تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر این شهر به مصاف هم خواهندرفت.
انتهای پیام/
دو بازیکن تیم والیبال آذرباتری ارومیه به کرونا مبتلا شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار