خبر/

برگزاری نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و نمایشگاه صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته

1399/06/17 - 14:12 - کد خبر: 26515 نسخه چاپی

نصر: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ادوات و ماشین‌ آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 18 تا 21 شهریورماه سالجاری در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، این نمایشگاه‌ها با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی وخارجی به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای خود در سالن پروین اعتصامی از استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان، یزد، اردبیل و لرستان در زمینه‌های ماشین‌آلات و تجهیزات دام و طیور و آبزیان، مکمل‌های خوراک دام و طیور و آبزیان، افزودنی خوراک دام و طیور، جوجه یک روزه ومرغ مادر، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و ... در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران–تبریز روز سه شنبه در تاریخ 18 تیرماه آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت  16 تا 22 جهت بازدید متخصصان و علاقمندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/
برگزاری نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و نمایشگاه صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار