مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

اولویت ما حفظ سرمربی فعلی است

1399/06/17 - 11:41 - کد خبر: 26499 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور با بیان اینکه اولویت اول ما حفظ آقای الهامی بوده و تاکنون هیچ استعفایی از طرف ایشان به باشگاه نرسیده است، گفت: مذاکره با دایی را نیز نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

به گزارش نصر، میرمعصوم سهرابی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: آقای الهامی زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و در روزهای کرونایی، همیشه بالای سر تیمش بود و ما باید به زودی وضعیت مربیگری تیم را مشخص کنیم تا از قافله جذب بازیکن جا نمانیم. ما در وهله اول، منتظر تعیین تکلیف آقای الهامی هستیم، زیرا که مربی خود ماست.
وی اضافه کرد: طبق دستورالعملی که به باشگاه‌ها ابلاغ شد، تیم‌های میهمان می‌توانند چهار نفر و تیم‌های میزبان ۶ نفر را به ورزشگاه ببرند و در بازی فینال مجوز حضور ۱۰ لیدر و هوادار را به ما دادند، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم، دیدیم که استقلالی‌های زیادی در ورزشگاه حضور دارند و این باعث اعتراض ما شد و ما به آقای بهاروند اعلام کردیم که این عدالت نیست و در این صورت حاضر به انجام بازی نیستیم.
وی ادامه داد: ما برای بردن اصحاب رسانه و هواداران به مشهد، مکاتبات لازم را با سازمان لیگ انجام داده بودیم که متاسفانه با آن موافقت نشد و وقتی وارد ورزشگاه شدیم، با دیدن هواداران استقلال شوکه شدیم که خوشبختانه با پیروزی در بازی، این ناعدالتی را جبران کردیم و توانستیم با کاپ قهرمانی به تبریز برگردیم.
سهرابی با بیان اینکه سیاست ابتدای فصل باشگاه تراکتور، کسب حداقل یک جام و کسب سهمیه آسیایی بود، عنوان کرد: امسال متاسفانه فراز و نشیب زیادی داشتیم؛ ابتدای فصل را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم و با نظر هیأت مدیره باشگاه، دست به تغییراتی زدیم و آقای ساکت الهامی را جایگزین دنیزلی کردیم و این موضوع باعث شد که نتایج تیم روند صعودی پیدا کند و در حالی که نتایج خوبی کسب می‌کردیم، ویروس کرونا به ما ضربه بزرگی زد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص اثرات کرونا به باشگاه نیز گفت: کرونا باعث شد که بازیکنان خارجی‌مان را از دست بدهیم و از طرف دیگر، ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه، ضربه زیادی به تیم تراکتور که قدرت اصلی آن، از هواداران پرشورش نشأت می‌گیرد، وارد کرد.
وی در تشریح وضعیت بازیکنان خارجی تیم تراکتور نیز گفت: سوگیتا در اواسط فصل دچار مصدومیت شد و فقط می‌توانست در دو سه بازی پایانی فصل ما را همراهی کند و برای جبران ضرر و زیان مالی، رضایت انتقال قرضی او را به تیم‌های دیگر دادیم؛ البته باشگاه کنونی وی، درخواست صدور رضایت دائمی را از ما کرده و به احتمال زیاد، با نظر هیأت مدیره باشگاه، با این درخواست موافقت کنیم؛ میمبلا هم با توجه به مشکلاتی که بعد از کرونا برایش رخ داد، صلاح دیدیم برای این‌که ضرر و زیان مالی زیادی متحمل نشویم، رضایت جدایی او را صادر کنیم.
وی ادامه داد: ما برای فصل آینده، باید در سه جبهه بجنگیم و این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و تا دو سه روز آینده باید برنامه‌ریزی کاملی را برای بستن تیم فصل آینده تدوین کنیم تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات فصل آینده بکنیم؛ البته برای دوری از حاشیه و تنش، مذاکرات مان را برای پایان فصل و بعد از بازی فینال جام حذفی نگه داشتیم و قبل از بازی فینال، نمی‌توانستیم با کسی وارد مذاکره رسمی شویم.
سهرابی در ارتباط با وضعبت قرارداد بازیکنان تیم تراکتور نیز اظهار کرد: به جز رضا اسدی و محمدرضا آزادی، همه بازیکنان با ما قرارداد دارند؛ البته این بدین معنا نیست که نتوانند به تیم دیگری بروند، چرا که با پرداخت مبلغی، می‌توانند رضایت باشگاه را بگیرند؛ احسان حاج صفی بازیکن بزرگی است و تاکنون پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه یونانی به باشگاه نرسیده و در تلاش هستیم که این بازیکن بزرگ را برای فصل آینده حفظ کنیم؛ رضا اسدی هم قول داده که اگر در ایران باشد، قطعاً برای تراکتور بازی کند و آزادی هم بازیکن جوان و خوبی است که دوست داریم در تیم بماند؛ همه بازیکنان را حفظ می‌کنیم، مگر اینکه دلشان با تیم نباشد؛ آماده توافق با رضا اسدی برای تمدید قرارداد هستیم.
وی با انتقاد از رفتار مظاهری نیز گفت: با اینکه فوتبال ما حرفه‌ای است، اما برخی بازیکنان، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند؛ رشید مظاهری دو فصل دیگر با تیم ما قرارداد دارد و این بازیکن قبل از پایان فصل و پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی درخواست جدایی کرد که ما به او اعلام کردیم که تمرکزش روی بازی‌ها باشد؛ این بازیکن احساس می‌کرد که با توجه به مصدومیت اخباری، ما تن به خواسته‌های وی می‌دهیم، اما با این موضوع موافقت نکردیم و سپس مظاهری با مراجعه به سازمان لیگ، درخواست فسخ قرارداد کرد؛ باشگاه تراکتور تمام مطالبات مالی این دروازه‌بان را پرداخت کرده و در این خصوص کوتاهی نکرده است. 
وی تاکید کرد: قرارداد مظاهری با استقلال، غیرقانونی است و چون او اطلاعی از آیین‌نامه فدراسیون فوتبال ندارد، از عواقب این قرارداد غیرقانونی بی خبر است و اگر باشگاه استقلال نتواند رضایت تراکتور را بگیرد، این بازیکن جریمه و محروم خواهد شد و در این خصوص، نامه‌ای به باشگاه استقلال ارسال خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور در خصوص انجام بازی تدارکاتی با تیم گالاتاسرای ترکیه نیز گفت: تاکنون نامه رسمی از سوی باشگاه گالاتاسارای برای انجام بازی دوستانه به باشگاه ما ابلاغ نشده است و در صورتی که این نامه را دریافت کنیم، همراه با هیأت مدیره باشگاه، شرایط مختلف این پیشنهاد را بررسی می‌کنیم.
وی یادآوری کرد: تراکتور یک باشگاه خصوصی حرفه‌ای است و تمام معیارهای لازم برای خصوصی بودن را داراست؛ این باشگاه هم از نظر امکانات مالی و هم از نظر امکانات سخت‌افزاری، زیرساخت‌های خیلی خوبی دارد؛ معاونت اقتصادی باشگاه، در حال سوق‌ دادن تراکتور به سمت سوددهی است و طی جلساتی که مالک باشگاه با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داشت، درصدهایی از سهام این شرکت‌ها به تراکتور اختصاص داده شد؛ طرح‌های جامعی از جمله راه اندازی اپلیکیشن هواداران تراکتور (تراپ) در این باشگاه در حال انجام است که باعث حرفه‌ای تر شدن آن در زمینه اقتصادی می شود.
وی ادامه داد: گرفتن تیک آبی از مدت‌ها قبل، در برنامه باشگاه قرار دارد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم و تیم رسانه باشگاه، به شدت پیگیر این موضوع است و در مراحل نهایی‌اش قرار دارد و به زودی منتج به نتیجه خواهد شد.
سهرابی گفت: هدف اصلی باشگاه، توجه به آکادمی و تیم‌های پایه است و در این خصوص مکاتبات لازم را با شهرداری نیز انجام داده‌ایم تا زیرساخت‌های مختلفی برای تیم‌های پایه در نظر گرفته شود.
تیم تراکتور به عنوان یکی از سه تیم نخست پرطرفدار کشورمان، جمعه گذشته با پیروزی مقابل استقلال تهران به قهرمانی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور دست یافت.
انتهای پیام/
اولویت ما حفظ سرمربی فعلی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار