غلامحسین مسعودی ریحان؛

تا زمانی که آخرین کارگر حقوق خود را دریافت نکند خبری از حقوق اعضای شورا نیست

1399/06/16 - 11:59 - کد خبر: 26433 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: حقوق بیشتر اعضای شورا را به دلیل تاخیر حقوق کارگران واریز نکردم و تا زمانی که آخرین کارگر حقوق خود را دریافت نکند خبری از حقوق اعضای شورا نیست.

به گزارش نصر، "غلامحسین مسعودی ریحان" در وقت تذکر جلسه امروز شورای شهر، گفت: پیروزی تیم تراکتور را به مردم ایران و آذربایجان تبریک می‌گویم، از شورا درخواست دارم یک روز از حقوق هرماهم را کم کرده و به حساب باشگاه تیم فوتبال تراکتور واریز کنند.
وی ادامه داد: حقوق بیشتر اعضای شورا را به دلیل تاخیر حقوق کارگران واریز نکردم و تا زمانی که آخرین کارگر حقوق خود را دریافت نکند خبری از حقوق اعضای شورا نیست.
وی افزود: برخی اعضای شورای شهر تماس گرفتند که حقوقمان را پرداخت کنید پس کارگران بیچاره چه کار کنند؟
مسعودی ریحان از شهرداری خواست: این عدم پرداخت حقوق را به مدیران شهرداری تسری بدهید که حقوق کارگران را سر وقت پرداخت کنند.
وی پیشنهاد داد: در راستای شفافیت حقوق کارکنان و مدیران شهرداری در سایت منتشر شود، اگر حقوق بالا قانونی است نگران انتشار این قراردادها نباشیم.
انتهای پیام/
  تا زمانی که آخرین کارگر حقوق خود را دریافت نکند خبری از حقوق اعضای شورا نیست محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مهدی   4 سالها پیش  

از جناب آقای مسعودی ریحان تشکرمیکنیم لطفا این مسله رو هم حل بفرمایند در تنش و عدم همکاری بین پیمانکار و ناظرین فضای سبز حقوق کارشناس رو به علت نامعلومی کسر کردن لطفا بررسی نمایید.واقعا نظرات و پیشنهادات سوق داده میشوند به ایشان؟
پژوهشیار