عضو شورای اسلامی شهر تبریز؛

جلوی تراکم فروشی را بگیرید/ مجوز ساخت سه طبقه می گیرند اما هشت طبقه می سازند

1399/06/16 - 11:30 - کد خبر: 26430 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای ساختن یک ساختمان مجوز سه طبقه را می گیرد ولی موقع ساخت و ساز شت طبقه می باشد تا کی این ها ادامه پیدا می کند؟

به گزارش نصر،"محرم محمدزاده" در سخنرانی میان دستور صد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر، گفت: با کدام مجوز و قانون  130 میلیون تومان برای پروانه علی الحساب می گیرند؟ شخصی آمده و گفته است 130 میلیون تومان را تبدیل به ۵۰ میلیون تومان کردم!
وی در این رابطه ادامه داد: برای ساختن یک ساختمان مجوز سه طبقه را می گیرد ولی موقع ساخت و ساز ۸ طبقه می باشد تا کی این ها ادامه پیدا می کند؟
وی افزود: هر ثانیه از شورا گرانتر از طلا برای مردم حساب می‌شود، متأسفانه هفتاد درصد از مصوبات ما اعمال نمی‌شود و یا سلیقه‌ای عمل می‌شود.
محمد زاده ادامه داد: شرکت ایدم یک شرکت صنعتی بزرگ می باشد و خواهش میکنم به فکر جوانان هم باشیم و دست آنها را بگیرید، شرکت ایدم اخیرا تولید موتور بنز برای اتوبوس می‌کنند و از اصفهان و مشهد قرارداد بستند اما تبریز تا حالا اقدامی نکرده است!
وی افزود: به جای پیگیری خرید اتوبوس دست دوم از دیگر کشورها از جوانان خودمان برای تولید اتوبوس حمایت کنید.
محمدزاده در ادامه سخنان میان دستور خود گفت: از وادی رحمت به سمت اندیشه که می رویم باید ۴۵ دقیقه در ترافیک ایستاد آیا این پروژه در بالای شهر هم بود این اتفاق می افتاد فرض کنید یکی از ما در آنجا زندگی می کنیم، تنها گناه آنها این است که فقیر هستند و در آنجا زندگی می کنند.
وی افزود: در برخی از مناطق شهر امکان دسترسی به اتوبوس وجود ندارد و برای آنها مینی بوس لازم است و از وسایل حمل و نقل عمومی محروم هستند.
وی تصریح کرد: تمام درختان و فضای سبز تبریز افسرده و زرد شدند و دلیل این وضعیت چیست؟
وی در پایان اضافه کرد: از اهالی کندرود دائما مراجعه می‌کنند که اگر شهر هستیم کد آبادی ما کو و اگر جز تبریزیم چرا خدمات ارائه نمی‌شود.
انتهای پیام/
جلوی تراکم فروشی را بگیرید/ مجوز ساخت  سه طبقه می گیرند اما هشت طبقه می سازند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار