مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

استقبال هواداران از تیم در تبریز خودجوش بود

1399/06/15 - 13:31 - کد خبر: 26372 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور از ابراز لطف و محبت هواداران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، "میر معصوم سهرابی" با تبریک قهرمانی تراکتور به هواداران اظهار کرد: خدا را شاکریم که در دومین سال خصوصی شدن باشگاه تراکتور، جام قهرمانی را برای فوتبال آذربایجان به ارمغان آوردیم و این مهم بدون تلاش بی‌دریغ کادرفنی، بازیکنان و تمامی عوامل اجرایی باشگاه و به ویژه پیشتبانی مالک و هیات مدیره محترم و همچنین حمایت هواداران به دست نمی‌آمد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص شرایط برگزاری بازی فینال و حواشی پیش آمده، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم شادی حاصل شده را با تلخ کامی همراه کنیم، اما از شرایط برگزاری فینال گله‌مندیم، قبل از برگزاری بازی طی مکاتبات کتبی و شفاهی که با سازمان لیگ داشتیم خواستار حضور تعدادی از هواداران و اصحاب رسانه خودمان بودیم و جواب ما « نه» قاطع بود، حتی در جلسه هماهنگی قبل بازی نیز آقایان قاطعانه مخالف این امر بودند ولی متاسفانه وقتی وارد ورزشگاه شدیم و با جمع کثیری از هواداران حریف و اصحاب رسانه تهران مواجه شدیم.

سهرابی در ادامه افزود: تمامی هواداران فوتبال و اصحاب رسانه مورد احترام ما هستند، اما بحث ما اجرای یک‌طرفه قانون بود. آقایان قانونی را که خودشان نوشته‌اند را نقض کردند، نمی‌دانم چرا همیشه تیم‌های شهرستانی ملزم به اجرای قانون هستند. تمام خواسته ما این بود که ضمن احترام به قانون، همه مسایل باید دوطرفه باشد و اجحافی در حقوق ما نباشد.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به شادی هواداران تراکتور، ابراز کرد: خدا را شکر که شرمنده این عزیزان نشدیم و پس از یک فصل نفس‌گیر، یک جام را تقدیم آنان کردیم و من نیز با توجه به اینکه «14 شهریور» روز تولدم است، بهترین کادو تولد عمرم را گرفتم و از این بابت خیلی خوشحالم.

مدیر عامل باشگاه تراکتور درباره  استقبال پرشور هواداران در تبریز و مراسمی که در استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار شد، عنوان کرد: ابتدا باید عرض کنم که با توجه به دستور العمل ستاد مقابله با کرونا، باشگاه هیچ برنامه‌ای برای برگزاری مراسم نداشت، چون همانطور که همواره گفته‌ایم سلامتی مردم در اولویت است ولی آنچه در فرودگاه تبریز و استادیوم شاهد بودیم، حضور خودجوش هواداران بود و ما صرفاً با هماهنگی نیروی انتظامی و سایر مراجع ذیصلاح، وضعیت پیش آمده را مدیریت کردیم تا خدایی ناکرده شاهد اتفاقی ناگوار نباشیم.

سهرابی درخصوص برنامه باشگاه برای فصل آتی اظهار کرد: همانگونه که مالک باشگاه گفته اند، قهرمانی جام حذفی مقصد نهایی ما نبود و تازه اول راه هستیم و انشالله طی جلساتی که هیات مدیره باشگاه خواهد داشت، با تقویت این تیم، حضور قدرتمندی را در فصل آتی لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.
انتهای پیام/
استقبال هواداران از تیم در تبریز خودجوش بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار