معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز خبر داد:

رتبه‌ی ۷۵ الی ۱۰۰ جهانی دانشگاه تبریز در حوزه‌ی آب

1399/06/15 - 12:13 - کد خبر: 26360 نسخه چاپی

نصر: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به وضعیت بسیار خوب دانشگاه تبریز در حوزه‌ی آب در سطح ملی، گفت: این دانشگاه، سال گذشته، رتبه‌ی ۷۵ الی ۱۰۰ جهان را در حوزه‌ی آب به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر، دکتر اصغر عسگری در نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران با بیان این مطلب، اظهار کرد: امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون رتبه‌ی دانشگاه تبریز، گروه کشاورزی و مهندسی آب و سایر گروه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف باشیم.
وی با اشاره به برگزاری مجازی نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران به مدت دو روز در دانشگاه تبریز، گفت: مفتخریم که دانشکده‌ی کشاورزی و گروه آب میزبان همایشی ملی هستند. هدف، برگزاری حضوری همایش و به نمایش گذاشتن مهمان نوازی تبریزی‌ها و دانشگاه تبریز بود که شیوع کرونا مانع از این کار شد، امیدواریم با رخت بربستن این بیماری، شاهد برگزاری حضوری آن در سال‌های آینده باشیم.
عسگری اظهار کرد: امید است یافته‌های جدیدی که در این همایش ارایه خواهد شد، مورد توجه سازمان‌های شرکت کننده قرار گرفته و بتوانند استفاده‌ی کافی را از این همایش داشته باشند و از نتایج و ایده‌های مطرح شده‌ در همایش در جامعه بهره‌مند شوند.
وی متذکر شد: عدم استفاده‌ی بهینه از نعمات و عدم توانایی در کنترل نعمت‌ها ممکن است آن‌ها را به نغمات تبدیل کند و زیان‌های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
به گزارش ایسنا، معاون پژوهشی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ تبریز علاقه‌ی وافری به ارتباطات بین‌المللی دارد که برگزاری و شرکت در همایش‌های بین‌المللی یکی از راه‌های تحقق آن است.
وی در خاتمه از عوامل اجرایی نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران، کمیته‌ی علمی و دبیران و سازمان‌های حامی همایش، انجمن سطوح آبگیر باران و ریاست آن، قدردانی کرد. 
بر اساس این گزارش، نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران به مدت دو روز به صورت مجازی در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
 رتبه‌ی ۷۵ الی ۱۰۰ جهانی دانشگاه تبریز در حوزه‌ی آب خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار