مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی؛

۳۰ تور گردشگری مجازی در آذربایجان‌شرقی تولید شد

1399/06/15 - 11:42 - کد خبر: 26357 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد ۳۰ تور مجازی ۳۶۰ درجه‌ای از جاذبه‌های گردشگری استان تولید شد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران ، افزود: میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در راستای توسعه گردشگری دیجیتال در شراط ویژه کرونایی امروز و نیز معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری استان، اقدام به تولید ۳۰ تور مجازی از اماکن تاریخی، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی کرده است.
وی ادامه داد: مجموعه تورهای مجازی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی به معرفی مجزای روستاهای هدف گردشگری، مساجد، خانه‌های تاریخی، گنبدهای تاریخی شاخص، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی به ‌صورت ۳۶۰ درجه‌ای و دو زبانه با امکان پخش در تمام فرمت‌های نرم‌افزاری می‌پردازد.
حمزه زاده اظهار داشت: این تعداد تور مجازی از جاذبه‌های گردشگری استان در سایت رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی بارگذاری خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند برای مشاهده و دریافت ویدئوهای مذکور به آدرس www.eachto.ir  مراجعه کنند.
آذربایجان شرقی با داشتن افزون بر یکهزار و ۸۰۰ اثر و ابنیه تاریخی و نیز برخورداری از طبیعت منحصر به فرد یکی از ۵ استان اول ایران در حوزه گردشگری به شمارمی رود.
انتهای پیام/
۳۰ تور گردشگری مجازی در آذربایجان‌شرقی تولید شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار