حاجی میرزایی؛

آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

1399/06/15 - 09:53 - کد خبر: 26345 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در چارچوب اعلام شده ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی مدارس پیش می‌رود و تابع آنها است.

به گزارش نصر، محسن حاجی میرزایی امروز شنبه پانزدهم شهریور ماه در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ مدرسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در این ایام نگران سلامت دانش آموزان بود.
وی افزود: همچنین آموزش و پرورش نگران بود تصمیم اشتباهی گرفته نشود که سلامت دانش آموزان را  به خطر بیندازد؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شد که به تصمیمات وزارت بهداشت و درمان اعتماد کنیم.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش در چارچوب اعلام شده ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی مدارس پیش می رود و تابع آنها است؛ از این رو در حوزه سلامت کوچکترین عدولی نخواهیم داشت.
حاجی میرزایی خاطر نشان کرد: امیدواریم خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد کنند تا این وزارتخانه با حساسیت های بیشتر مراقبت های لازم را اعمال کند.
وی درخواست کرد که از اظهارنظرهای پراکنده در فضای مجازی خودداری شود و گفت: آموزش و پرورش انتخاب کرد که به مجموعه بهداشت و درمان کشور اعتماد کند. آنها اجازه دادند ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش های حضوری را آغاز کنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: گروهی که به دلیل بیماری یا تعداد زیاد دانش آموز در مدارس نمی توانند، در کلاس درس حضور یابند، آموزش مجازی خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه مدت آموزش برای دانش آموزان ۳۵ دقیقه است، افزود: خانواده‌ها باید در این شرایط با آموزش و پرورش همکاری کنند و وزارتخانه نیز تلاش می کند سال تحصیلی آینده پرثمر باشد.
زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه به رسم همه ساله در مراسمی نمادین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدیوکنفرانس و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه "نوجوانان" واقع در خیابان فرجام تهران نواخته شد.
به این ترتیب سال تحصیلی جدید به منظور جبران کسری آموزشی سال گذشته در پی همه گیری بیماری کرونا در کشور، دو هفته زودتر نسبت های قبل آغاز می شود. 
همچنین در این مراسم مدرسه خیرساز «نوجوانان» نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/
آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار