بازتاب قهرمانی تراکتور در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

1399/06/14 - 12:26 - کد خبر: 26334 نسخه چاپی

نصر: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازتاب خبر قهرمانی تراکتور در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران، نوشت: تراکتور با متوقف کردن استقلال تهران قهرمان این جام شد.

به نصر، این سایت در مطلب دیروز خود از کسب دومین قهرمانی تراکتور در رقابت های جام حذفی ایران با برتری ۳ بر ۲ مقابل استقلال تهران نوشته و ادامه داده است: آتش بازی تراکتور در نیمه اول،  برتری سه بر صفر تراکتوری ها را به دنبال داشت و به رغم بازگشت استقلال در نیمه دوم و ۲ گل این تیم به تراکتور، این بازی به سود تراکتور خاتمه یافت.
این سایت در مطلب خود به اولین قهرمانی تراکتور در جام حذفی در سال ۲۰۱۴ اشاره کرده و از ساکت الهامی که در جریان بازی، با کارت قرمز داور از نیمکت اخراج شد به عنوان نخستین قهرمانی در نخستین مسوولیت فنی نام برد.
در ادامه این مطلب جریان بازی و گل های توضیح داده شده و به گل های محمدرضا خانزاده در دقیقه ۱۷، دقیقه ۳۵ کاپیتان اشکان دژاگه و ۴۱ اکبر ایمانی برای تراکتور و گل های قائدی امیر ارسلان مطهری برای استقلال اشاره شده است.
در این خبر به موفق بودن تراکتور در مهار حملات استقلال نیز اشاره شده و آمده است: تراکتوری ها در پایان فصلی طولانی و طاقت فرسا، جام قهرمانی را بالای سربردند.
بازتاب قهرمانی تراکتور در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار