جشن قهرمانی غریبانه تراکتورسازی در مشهد/ دریغ از یک نورافشانی و فشفشه ساده!

1399/06/13 - 23:15 - کد خبر: 26326 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی ساعتی پیش به عنوان قهرمانی جام حذفی کشور دست یافت که برگزاری این جشن غریبانه و خالی از ابتدایی ترین ملزومات یک فینال بود.

به گزارش نصر، دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۲۰ امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور بین تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس آغاز شد که در پایان سرخپوشان آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۲ حریف آبی پوش خود را شکست دادند و برای دومین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آوردند.
 
مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم تراکتورسازی تبریز با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد، اما برگزاری این جشن بدون کمترین ملزومات چنین رویدادی برگزار شد و حتی از یک نورافشانی ساده به افتخار قهرمان این رقابت ها دریغ شد!
 

جشن قهرمانی تراکتورسازی تبریز در جام حذفی



جشن قهرمانی پرسپولیس تهران در لیگ برتر
 
نکته جالب ویژه برنامه شبکه سوم سیما هم حضور پرویز مظلومی، سرمربی و بازیکن سابق تیم استقلال تهران به عنوان کارشناس برنامه بود. بحث اصلی مجری برنامه و مهمان برنامه پس از قهرمانی تراکتورسازی، بررسی مشکلات مدیریتی تیم استقلال و بررسی احتمالات نقل و انتقالات این تیم و سرمربی آینده استقلال بود!
 
در حالی که رسانه ملی باید به صورت ملی عمل کند، در عمل شاهد عملکرد جانبدارانه و روشن ویژه برنامه شبکه سوم سیما بودیم؛ قطعاً چنین عملکردی دور از شان رسانه ملی است و انتظار از رسانه ملی استفاده از گزارشگران و کارشناسانی حرفه ای است تا تریبون رسانه ملی تبدیل به سکوی هواداری از یک تیم خاص نشود.
 
انتهای پیام/
جشن قهرمانی غریبانه تراکتورسازی در مشهد/ دریغ از یک نورافشانی و فشفشه ساده! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  شهروند   4 سالها پیش  

انتظار داشتین توی محرم توی مشهد بیخ گوش آقای علم الهدی جشن بگیرن ؟؟؟؟؟
پژوهشیار