مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی خبر داد:

15 شهریورماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 99

1399/06/13 - 19:35 - کد خبر: 26314 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، گفت: مودیان محترم مالیاتی با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تمدید 2 ماهه مهلت ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی، حداکثر تا 15 شهریورماه سال جاری فرصت دارند، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 1399 خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانهwww.evat.ir به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

به گزارش نصر، غلامرضا شریفی، با اعلام این خبر افزود: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی در راستای تحقق دولت الکترونیک، تکریم مودیان مالیاتی و اصول اولیه استقرار نظام مالیاتی هوشمند است لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا، مودیان محترم جهت تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات، نیازی به مراجعه به ادارات امور مالیاتی استان ندارند.
وی، با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردمی1526 زمینه ارتباط سریع و آسان مودیان محترم با کارشناسان مالیاتی است، گفت: سامانه ارتباط مردمی1526 آماده پاسخگویی به سئوالات مودیان محترم و دریافت گزارشات فرار مالیاتی می‌باشد.
گفتنی است فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی مقرر در قانون، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش نیز خواهند شد.
انتهای پیام/
15 شهریورماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 99 نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار