رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز

1399/06/13 - 14:00 - کد خبر: 26296 نسخه چاپی

نصر: نمونه جدید سری S از نظر مشخصات فنی، پیشرفته ترین نمونه تولیدشده توسط بنز تاکنون بوده است.

به گزارش نصر، مرسدس بنز در رونمایی از نمونه جدید سری S خود مانند بسیاری از رقبای خود به سمت توسعه خودروهای هیبریدی رفته است. با استفاده از مواد جدید در ساخت بدنه، خودروهای جدید 60 کیلوگرم ارزان تر از مدل های قبلی خواهند بود. هم چنین پس از 19 سال، مرسدس به استفاده از موتور 6 لیتری قبلی خاتمه داده است.
نمونه جدید سری S از سیستم تعلیق جدیدی بهره می برد که باعث افزایش فرمان برداری خودرو در سرعت های بالا و پیچ های تند می شود. هم چنین قرار است یک سیستم هدایت جدید در نیمه دوم سال آینده به امکانات این خودرو افزوده شود که در آن بسیاری از اشکالات مسیریابی در هنگام ترافیک های سنگین برطرف شده است. این سیستم هدایت هم چنین به خودروی بنز این امکان را خواهد داد تا به صورت خودکار پارک کند و به راننده موقعیت پارک خودرو را از طریق موبایل وی گزارش کند.
نسبل جدید سری S از نظر اندازه کمی بزرگ تر از نسل های قبل است و به مانند خودروهای جدید بی ام و از جلو پنجره بزرگ تری بهره می برد. فضای داخلی خودرو نسبت به قبل به میزان زیادی تغییر کرده است. نمای داخلی به وسیله آلیاژهای آلمینیومی و طرح های چوبی تزئین شده است. برای سرنشینان هم چنین نمایشگرهای 12.3 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی تعبیه شده است.
مرسدس بنز هم چنین با تمرکز بر سیستم های ارتباطی جدید موفق به حذف 27 آپشن فیزیکی و جایگزینی آن ها با سیستم های صوتی شده است به گونه ای که اکنون شمار زیادی از دستورات از طریق فرمان های صوتی قابل اجرا خواهد بود.
موتور هیبریدی جدید به این خودرو امکان رسیدن به سرعت 429 مایل بر ساعت را می دهد. قرار است ابتدا این خودرو در بازارهای اروپا عرضه شود.
انتهای پیام/
رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار