خبر/

دسترسی به روستاهای دامنه سهند تسهیل می شود

1399/06/13 - 13:25 - کد خبر: 26278 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی فرماندار مراغه از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث زیرگذر روستای داش آتان در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح راه دسترسی به روستاهای مسیر داش آتان تا دامنه های سهند را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش نصر، نقی مسکینی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای این طرح عمرانی افزود: احداث این زیرگذر در راستای کاهش خطرات و پیشگیری از حوادث جاده ای در مسیر سه راهی داش آتان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب زیرگذری به طول ۲۴ و عرض ۱۰ متر در حال اجراست، گفت: عملیات اجرایی این طرح توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از روزهای گذشته با انجام عملیات خاکبرداری و گود برداری آغاز شده است.
وی گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح عمرانی توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، امید است تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.
وی افزود:  این طرح به همت بخشداری مرکزی و اداره راهداری و حمل و نقل با تملک اراضی مورد نیاز آغاز شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز در این بازدید گفت: طرح زیرگذر سه راهی داش آتان به منظور کاهش مخاطرات موجود در زمینه تردد خودروها در تقاطع مسیرهای روستایی به محور اصلی مراغه- هشترود در حال اجراست.
نادر شریفی افزود:  براساس نظر کارشناسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، برای اجرای این طرح نیاز به ۱.۶ میلیارد تومان اعتبار است.
وی اضافه کرد: این طرح عمرانی، یکی از طرح های مناسب برای تسهیل در تردد در مسیرهای اصلی این شهرستان بوده که هما کنون با ایجاد راه جایگیزین فرعی برای خودروهای عبوری، در مرحله گودبرداری و خاکبرداری است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/روستا
دسترسی به روستاهای دامنه سهند تسهیل می شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار