پیش بازی تراکتور - استقلال؛

" استقلال – تراکتور، نبردی حساس تر از همیشه "

1399/06/13 - 10:30 - کد خبر: 26266 نسخه چاپی

نصر، تیم های تراکتور و استقلال در فینال جام حذفی فوتبال ایران امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، آخرین بازی فصل 99-98 فوتبال ایران از ساعت 18:15 روز پنجشنبه در مشهد برگزار می شود؛ جایی که رقبای دیرینه تبریزی و تهرانی درحالی مقابل هم قرا می گیرند که برنده این دیدار ضمن کسب تنها  جام فصلشان، سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.
تیم استقلال که در رقابت های لیگ برتر مقام نائب قهرمانی را کسب کرده بود، موفق شد با عبور از تیم های گل ریحان البرز، فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس به فینال برسد و در آن سوی میدان پرشورها با پشت سرگذاشتن تیم های پاس همدان، نود ارومیه، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان راهی فینال شوند.
آبی پوشان تهرانی که با هدایت فرهاد مجیدی در 11 بازی گذشته خود شکستی نداشته است، با 7 عنوان قهرمانی، پر افتخار ترین تیم این رقابت ها هستند که از آخرین قهرمانی شان 2 فصل می گذرد. همچنین از آخرین قهرمانی تراکتور در این جام 6 سال می گذرد و تبریزی ها امیدوار هستند با کسب این جام به حسرت 6  ساله خود پایان دهند.
دو رقیب این مسابقه قبل از بازی وارد حواشی شدند که می تواند تمرکز کافی را از دو تیم سلب کند. در تیم استقلال، سرمربی آبی پوشان چند روز مانده به این دیدار استعفا داد و تیم را وارد حاشیه کرد.
در طرف دیگر، دروازبان موفق فصل اخیر تبریزی ها که عملکرد درخشانی داشت؛ در یک اقدام غیرمنتظره قرارداد خود را فسخ کرد که باعث به هم خوردن تمرکز تراکتوری ها شد. شاگردان ساکت الهامی که در لیگ برتر فراز و فرود زیادی را تجربه کردند؛ با عبور از حواشی متعدد این فصل در پایان لیگ برتر رتبه چهارم را توانستند به دست آورند.
خط دفاع تراکتور با نبود رضا اسدی و رشید مظاهری این بار کار سختی مقابل استقلال خواهد داشت که زوج قایدی و دیاباته عنوان بهترین پاسور و گل زن رقابت های لیگ برتر را یدک می کشند.
در مقابل، کاپیتان ها و بازیکنان تراکتور به خصوص اشکان دژاگه و محمدرضا اخباری در بازی قبل با آمادگی کاملی ظاهر شدند که  نشان دهنده آمادگی حداکثری این تیم است و می تواند در این بازی به کمک شاگردان الهامی بیاید.
آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه بدون گل به  اتمام رسید.
گفتنی است قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر و حسن ظهیری - سعید قاسمی خواهد بود.

گزارش از: حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار